Jeg har ikke kunnet svare før nu, da jeg skal vente de antal timer der er krævet, mellem svar, som nyoprettet profil.
Men det er måske osse meget sundt, for ærlig talt blev jeg både pænt gal i skralden, men osse ked af det over flere af jeres kommentar…
Men føler sig godt nok angrebet
…
Jeg troede at jeg lagde op til et meget simpelt spørgsmål, nemlig om jeg kan finde gode råd, ifbm med at finde en hankat til parring. (Måske skulle jeg have været mere klar i spyttet)
Jeg søger ikke om råd til hvordan jeg skal opdrætte dem, eller hvor, med hvem, økonomi, hvem skal have dem, hvorfor jeg gør det eller belæring om racer og stamtavler…
Hvis i virkelig er så interreseret, så lad mig fortælle at, dette IKKE er en pludselig tanke, eller indfald, som “hey, det ku være sjovt at prøve”… Det er noget jeg har tænkt på længe og snakket med både tætte og bekendte med gennem længere tid. Og hvis ikke min veninde, som selv tidligere har opdrættet egne, samt prøvet at være plejemor, ikke selv foreslog mig muligheden, aldrig selv vil ha tænkt det som en mulighed. Men nu er det en mulighed, og dermed chancen for at ku få en lille drøm opfyldt, både for mig, samt andre i min familie… Men igen, intet af dette rager nogen, og jeg føler mig heller ikke forpligtiget til at skulle gå i ydeligere detaljer… Men nu skriver jeg det her, så jeg forhåbentlig kan være i fred for folk der kommentere, for blot at få et billigt grin eller et fattig Like. For ja, dette er ikke facebook, og jeg troede at jeg med rette kunne tillade mig at spørge folk til råds her, uden at blive kaldt for en dårlig person, som udnytter venner, eller ligefrem en Troll… helt ærlig… Har lyst til at sige skam jer… Men måske er i vant til at folk troller jer på denne side? Jeg ved det ikke… Men ja…
Og til jer andre, som var så venlige og give mig brugbar info, som jeg ikke havde tænkt over. Tak… Det er virkelig værdsat, og har givet mig en del at tænke over
Jeg er nok bange for at jeg smider håndklædet i ringen. Det eneste krav min veninde havde, var at jeg selv måtte få hende parret. Hun vidste nok godt hvor stor modstand jeg ville møde
Anyways, jeg følte lidt at denne side var min sidste chance. Må hellere få bestilt tid hos dyrlægen
arghhhhhh… Fu*k hvor bliver jeg altså ked af det ved den tanke…
@Jeanette…
Puha… det gjorde jo helt ondt at læse dine oplevelser… helt klart værd og nødvendig at tænke over… Håber alt er bedre nu, og hold da helt op hvor er killingerne da smukke. … se så bliver man helt forvirret igen, om man skal give op endnu… Det er ikke nemt, det her.
@anon65863588
Ifht til Racen Europæsik korthår (med et snert af andet) Det var hvad dyrlægen gik stærkt udfra at hun var, du hun blev vaccineret. Men tak for at gøre mig klogere… Og lidt gladere… blev nemlig lidt ked af, tanken om at jeg skulle putte sådan et slags mærkat på hende…
Så nu kan blot være min smukke huskat Dunya igen.
Her er min skat:)