Søger hjælp til Kattepasning

Hej der er ved at være længe siden jeg har været her. Der er sket så meget bla er jeg flyttet og bor nu til leje. Heldigvis måtte Fiona også være her. Og vi trives begge her. :slightly_smiling_face:
Jeg er dog i dag kommet i den uheldige situation, at jeg troede jeg havde pasning til Fiona i uge 31, hvor vi skal på Ø ferie her i DK. Men det er blevet noget usikkert. Så jeg vil høre om der er en herinde fra, som jeg måske “kender” lidt til på skrift gennem min tid herinde, eller en I kan anbefale som kunne se til Fiona nogle gange i uge 31. Vi bor i Hedensted nu.
Fiona har foderautomat og kattebakke. Jeg vil blot gerne, at der bliver set til hende om hun er ok og lige tømme kattebakke og give en snack og nusse lidt. Jeg betaler gladeligt for besøg og benzin.
Jeg vil kunne eventuelt også kattesitte, hvis det er inden for min bus eller tog rute.

5 Synes om

Det kan jeg godt hvis det er - undtagen lørdag hvor jeg skal arbejde. Jeg bor tæt på Horsens, så der er ikke så langt for mig.

5 Synes om

Det lyder rigtig godt @solveig .Mange tak skal du have. :blush: Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er i Hedensted. Du skrev nemlig du boede udenfor Horsens, så blot hvis du troede, at det var Horsens. Jeg skriver til dig i en privat besked lidt senere i dag. :blush:

1 Synes om

Yep. Jeg er klar over det er Hedensted og det er ikke langt fra Horsens :smil:

1 Synes om

Hjemme igen ved en glad Fiona. :smiling_face_with_three_hearts:
Hun har fået prima pasning af @solveig som sørme også har efterladt noget legetøj til hende. Endnu en gang 1000 tak for hjælpen @solveig. :heart_eyes:

19 Synes om

Det var en fornøjelse. Fiona er simpelthen sådan en sød kat og så kælen og legesyg :kattedans:
Hvis ikke du har lagt mærke til det, så liger der også en fjerpind på øverste hylde i reolen. Den har en lang snor, så den ville jeg ikke lade ligge fremme så hun kunne nå den. Det er den hun er mest vild med - dog har hun næsten flået den helt i stykker :grin:

8 Synes om

Den havde jeg ikke set. :smile: Tak :heart_eyes_cat: