Søger lege/puttekammerat til Manne

Manne og jeg mistede vores bedste ven Mille i December. Mille og Manne har boet sammen de sidste 6 år, så jeg vil gerne finde en ny lege/putte ven til ham :slight_smile:
Manne er lidt speciel af sind, da han er meget meget mild, han kan ikke rigtigt finde ud af at hvæse og sige fra. Han vil så gerne andre katte, men hvæser de af ham eller angriber, siger han ikke fra, så det skal være en kat der har samme milde sind som ham, og som vil kontakten med andre katte lige så meget som han vil så de får glæde af hinanden.
Jeg ønsker også en kat der er meget social og gider putte med mig og være med i dagens gøremål. :slight_smile: Jeg kan tilbyde et godt hjem med masser af kærlighed og omsorg. Manne er indekat og skal forblive det pga. hans milde væsen, så hans kommende ven skal også være inde kat :slight_smile:
Min drøm er at få en Cornish rex eller en Sphynx, men det vigtigste er absolut at finde det perfekte match til Manne :slight_smile:
Jeg har fornylig prøvet at sammenføre ham med en voksen hun kastrat af racen Cornish rex, men jeg var desværre nødsaget til at aflevere hende tilbage igen efter 14 dage da hun var meget efter Manne, så det endte med at han nærmest levede i soveværelset, fordi han ikke tog konflikten med hende, men gemte sig istedet, og det var ikke værdigt for ham.
Så der skal være mulighed for at der kan laves en aftale om at hvis det ikke skulle gå at katten så kan leveres tilbage.
Vh Didde og Manne