Søger lift Randers-Århus til Jyraks udstilling 1.-2. april

Som skrevet i titlen, søger jeg et lift fra Randers til Jyraks udstilling i Århus, enten den 1. eller 2. april.

Jeg har kun brug for et lift om morgenen, har kørelejlighed hjem.

Jeg har endnu ikke meldt til for jeg holder også lige vejret og håber Humpedumpe Junior humper lidt mindre i løbet af ugen, men har du/I plads til os sydpå en af dagene så sig endelig til.

Jeg bor ca. 3 minutters kørsel fra E45 Randers Syd afkørslen i sydgående retning og 5 minutter fra tilkørslen, også sydpå.

[QUOTE=Gizzemissen;1305086]Som skrevet i titlen, søger jeg et lift fra Randers til Jyraks udstilling i Århus, enten den 1. eller 2. april.

Jeg har kun brug for et lift om morgenen, har kørelejlighed hjem.

Jeg har endnu ikke meldt til for jeg holder også lige vejret og håber Humpedumpe Junior humper lidt mindre i løbet af ugen, men har du/I plads til os sydpå en af dagene så sig endelig til.

Jeg bor ca. 3 minutters kørsel fra E45 Randers Syd afkørslen i sydgående retning og 5 minutter fra tilkørslen, også sydpå.[/QUOTE]

Du har lige fået en pb på fjæsen :slight_smile: