Soinerings"bræt" / bord til udstillerbur

Hvor køber man de der soineringsborde, som man sætter fast med små kæder på burene ?

Fx hos Loppetjansen

hvorfor laver du ikke selv et??
MDF plade og kæder kan købes i ethvert byggemarked, og garanteret billigere end et færdiglavet.

[quote=Mig og Mille T;318615]hvorfor laver du ikke selv et??
MDF plade og kæder kan købes i ethvert byggemarked, og garanteret billigere end et færdiglavet.[/quote]

Det overvejer jeg egentlig også - tror egentlig at jeg har noget pladeværk, som kan bruges og nok også stof til, at betrække den med og så er det jo kun kæder der mangler.

Hmm må vist prøve at være lidt kreativ.

Men stof er vel forresten ikke det bedste at beklæde med, hvis den nu sætter kløerne i.

Hvad kan man mon ellers bruge ??

Tænker lidt om ikke man kan købe noget gummi noget og lime på?
Så katten stadigvæk ville kunne stå godt fat men ikke sætte kløerne i som i stof. Måske bauhaus har noget? Det kunne jeg i hvert fald forestille mig :slight_smile:

teddybear, syet som betræk, der kan tages af og vaskes.

Jeg skal prøve at grave mit frem, måle det og sende dig målene, så du har et udgangspunkt.
Alternativt kan jeg høre tømreren i huset, om han har et bedre forslag end MDF plade.

http://www.pihl.nu/mona/softspot/ kig i venstre margen og klik på trimbord.

Ellers så laver man dem selv :slight_smile:
Jeg har købt et billigt at TineL, der selv laver dem.

det skal da være til kaffen - for til siam behøver du det altså ikke s de 5 strøg med pudsekluden og et øjentjeck kan sagtens klares på stolen s kan ikke pt komme i tanke om nogen siam folk der bruger bord til ret meget andet end deres egen behagelighed
kram

ps : hvordan har min lille hyler det ??

[quote=kira v;318811]det skal da være til kaffen - for til siam behøver du det altså ikke s de 5 strøg med pudsekluden og et øjentjeck kan sagtens klares på stolen s kan ikke pt komme i tanke om nogen siam folk der bruger bord til ret meget andet end deres egen behagelighed
kram

ps : hvordan har min lille hyler det ??[/quote]

Hi hi - det var da også primært til kaffen og lækkerierne :tihi:
Synes det ville være lidt smart, når man kun har én kat med og ikke kan brede sig så meget :fløjte:

Pip har det super fint - vi er efterhånden ved, at kunne tale samme sprog. Det tar åbenbart lidt tid, at lære sjællandsk :tihi:.