Er der nogen der kedner noget til Dolbjerg Dyreklink v. Vagn Boje Nielsen?
Jeg påtænker at skifte dyrlæge, da min nuværende som jeg ellers er tilfreds med er meget dyr.
Hvis der er gode/dårlige erfaringer vil jeg meget gerne høre om det.
Jeg kender ikke manden, men har en god historie om ham, som viser han både er hjælpsom og imødekommende.
En af mine hittemisser (Simba 9) VAR øremærket og alle jublede, men mærkningen var lidt ulæselig OG desuden havde hans ejere ikke gjort sig den ulejlighed at lægge ham i register. Men de to bogstaver der indikerede hvilken dyrlæge der havde mærket ham kunne vi se og verificerer og det var Vagn.
Han gik sine journaler igennem og ejeren blev fundet.
At de så ikke vil have ham er en anden historie…der intet har at gøre med Vagn.
Dybest set kan denne historie vel ikke bruges:ups: men den skulle fortælles:tihi:
Brita
nb…ellers vil jeg da anbefale mine egne dyrlæger…der er ikke langt fra Solbjerg til Galten ![]()
Grunden til at jeg er kommet i kontakt med Vagn er at jeg i går brugte meget tid på at ringe rundt til en del dyrlæger til vac, chip, sundhedtjek,pas, rabies, kasterationer og sterilisationer af vores killinger. Der er faktisk en forskel på de forskellige tilbud på op til 2000,- hvilket er rigtig mange penge, og så er jeg enda gået uden om "dicount"dyrlægerne.
Vagn var en af de billigeste, men da jeg ikke kender manden ville jeg jo gerne høre lidt om ham inden han får vores killinger ud.