Solen nydes på balkonen

Denne her weekend kan man vist kun sige at pinsesolen rigtig danser, og Dillermand har især nydt det…så vi tog lige chancen for at få knipset nyere billeder af ham :thumbup:

Snart 3 år gammel og bliver smukkere for hvert år der går :wehuu:


Fuglelivet betragtes med stor intensitet fra balkonen :smiley:


Når man ikke kan fange pipserne, så prøver man da fjerpinden istedet :tihi:

Hvor jeg bare elsker den dreng …hans store poter holder godt fast i mit hjerte :wehuu:

Sikke en smuksak. Dejligt med en altan med frisk luft og solskin. :slight_smile:

Han er en rigtig lækkermås :wehuu: … min datter snakker stadigvæk om ‘‘ham den store’’ hun så på en udstilling …

Skønne billeder! Hvor ER han lækker! :wehuu:

Så må du fortælle din datter at ham kan hun møde den 14. juni i Ringsted ved Maine Coon Klubbens egen udstilling - tror helt sikkert han tager imod besøg af hende :smiley:

Der får jeg ‘‘desværre’’ gæster fra Island, så kommer ikke til Ringsted :frowning:

Øvs for den, men så må vi jo bare finde ud af en dato for et besøg her i Roskilde. I skal være mere end velkommen det ved du jo :smiley:

Hvor er han smuk :wehuu:… Og sikke flot hans hvide hagesmæk er :inlove:

Hvor ser han dejlig ud og sikke nogle poter :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Han er godt nok den smukkeste Dillermand, jeg nogensinde har set.

:tihi::tihi::tihi:

Ligger ham ikke der og gør sig til på et lammeskind ???

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Han er godt nok den smukkeste Dillermand, jeg nogensinde har set.

:tihi::tihi::tihi:

Ligger ham ikke der og gør sig til på et lammeskind ???

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Jow han gør sig til på et lammeskind(ikke ægte) men uhh det er godt at have derude for bordpladen kan blive ret så skoldende at ligge på/røre ved hvis ikke det ligger hen over :slight_smile:

HAn er altså super lækker :wehuu: og sikken nogle fine hvide sokker:thumbup:

[quote=Sabrecats;191076]Denne her weekend kan man vist kun sige at pinsesolen rigtig danser, og Dillermand har især nydt det…så vi tog lige chancen for at få knipset nyere billeder af ham :thumbup:

Snart 3 år gammel og bliver smukkere for hvert år der går :wehuu:


Fuglelivet betragtes med stor intensitet fra balkonen :smiley:


Når man ikke kan fange pipserne, så prøver man da fjerpinden istedet :tihi:

Hvor jeg bare elsker den dreng …hans store poter holder godt fast i mit hjerte :wehuu:[/quote]

Du godeste Camilla…:wehuu:

Han er da gudesmuk - det står ikke til diskussion :wehuu:
Jeg glemmer aldrig, da jeg for nylig var på katteudstilling -
og en person nævnte Dillermand…:S

[quote=Mona Jensen;191233]Du godeste Camilla…:wehuu:

Han er da gudesmuk - det står ikke til diskussion :wehuu:
Jeg glemmer aldrig, da jeg for nylig var på katteudstilling -
og en person nævnte Dillermand…:S[/quote]

Tusind tak, men jeg tør altså ikke sige videre til Dille at han er gudesmuk tænk hvis han får nykker :tihi:

At høre navnet Dillermand giver jo nogle billeder i hovedet, og jow jeg har hørt meget for det…og samme har opdrætteren -LOL

Tænk at være så heldig at ha’ mødt ham fra da han var ganske lille . . . husker tydeligt hans første udstilling . . . . og hans nervøse madmor :tihi:

Hvor er han skøn, din Dillermand :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Åhh ja hans første udstilling i Middelfart, ja der havde jeg ikke styr på mine hænder så jeg rystede lidt for meget, for det var jo den dag han flyttede hjem til mig bagefter åh jeg var ikke til at skyde igennem den dag, tænk at ens følelser kunne spille en så stort et puds :ups:

Han er smuk :lioveyou: