Solen skinner idag, fordi

det er min fødselsdag :smiley:

Det havde jeg bare glædet mig SÅ meget til, så da avisbudet kom i nat, var jeg bare nødt til at fortælle ham om det - også selvom min mor sagde, han var ligeglad :engel2::engel2:

Da vi så måtte komme ud på terrassen, fortalte jeg det til alle dem, der ikke havde hørt om det før - det er trods alt dagens vigtigste information, så den skulle de have tidligt :tihi:

Jeg vidste jo godt, at der var kommet en pakke til mig, som jeg ikke måtte pakke op, men nu har jeg fået den og det var bare verdens bedsteste fødselsdagsgave :wehu::wehu::wehu:Ihhhhhh, hvor er Sander og Ana bare dygtige til at vælge gaver - jeg har fået FIRE mus til den, der kan svinge :juhu::juhu:Godt nok siger min mor, jeg skal dele med Fanny, men hun er kun halvt så gammel som mig, så hvis jeg spiser én idag, er der stadig to tilbage til mig og så kan hun få den sidste :muhaha:

Gaven fra min mor må jeg lige vente med at få. Fanny har ønsket sig sådan noget tøsepjat, der er ret dyrt, så den skal også være til mig, siger hun :pote:

Hilsen Galliano, 4 år :engel2:

:flag: Tillykke med fødselsdagen, smukke Galliano :flag:

Når nu man har fødselsdag, kan man godt være lidt overskudsagtig, så jeg synes, du skal være sød ved Fanny :ok:

Desværre er det lidt overskyet her i Odense, så der må altså være nogle uartige misser et andet sted, der også har fødselsdag i dag :frowning:

Tillykke smukke misser

Dele sine gaver :yikes: det gør man altså ikke
Hllsen Lille My som aldrig nogensinde dele noget som helst

Tillykke med dagen :wink:

Til lykke med føs’dagsbarnet.

Vi har også føs’dag idag. Røde Laredo hos mig, Louisiana i Paris, Lancaster i Herlev og Little Rock i Valby som jeg om lidt skal til 1 års føs’dags kalas hos:-)

:inlove::inlove::inlove::inlove::hjerte::hjerte:Stort, stort TILLYKKE Galliano! Lidt flovt, at jeg ikke husker sådan noget, :doh:- - - men jeg kan kun huske din mors fødselsdag, så vi fejre dem alle, samme dag !

På sådan en mærkedag kommer jeg jo også til, at tænke på din søster lille Galathea, der kun blev 2 dage gl, og på din bror Gucci, der døde efter en FIV Felv vaccination MEN det skal ikke ødelægge din dag, - - og du har ialtfald være super sød, kan jeg se på vejret!:hjerte::hjerte::hjerte:
også et stort knus fra din mor,:inlove: som plager om at få sele på, så hun kan komme ud!
( ps i går morges stak hun af ,- ned i gårdhaven, - mern hun kommer altid når jeg kalder på hende, - - efter nogle gange, - -

• men da hun så skulle ind i huset turde hun ikke gå forbi potten med jordbærplanten, - - så eg måtte åbne døren helt, - - - og så stak Charmer af, - - - og han kommer ikke når der bliver kaldt, - - -
    så han hoppede op på taget, hvor han heldigvis blev lidt usikker, så jeg nåede, at få fat i ham

Ja Glliano, ingen dage er kedelige når man har katte som jer

Kys fra Conni og MIAV fra Oline

stort tillykke til en super smuk dreng :smiley:

Et kæmpe tillykke med dagen - Det er da fuldt ud forståligt, at det bare måtte udbasuneres, at du smukke dreng har føs’dag idag :wink:

Tillykke, Galliano - forførende lurendrejer. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke med fødselsdagen :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: flotte fyr!

Mange hilsner fra

Mikki, Mille og Mollie