Solnedgang ved Orestrand (Vordingborg)

Og så bliver jeg jo nysgerrig for at høre HVOR du holder til - på Ore Strand . . . . . Det er altså mit domæne - med mellemrum :smiley: :smiley: :smiley:

Syn’s nok, at den bro så bekendt ud . . . :tihi:

[QUOTE=Madmaa;1018317]Tak for sidst. Det var hyggeligt at få lov til at hilse på en herinde fra.
Håber bedømmelsen gik godt for din meget smukke kat.[/QUOTE]

Tak Mads - det var hyggeligt at hilse på dig også. Bedømmelsen gik ikke helt som ønsket, men der kommer heldigvis en “næste gang”. :kryds:

Glæder mig til at se flere billeder at dine katte også… :slight_smile:

[QUOTE=Gugger;1018387]Og så bliver jeg jo nysgerrig for at høre HVOR du holder til - på Ore Strand . . . . . Det er altså mit domæne - med mellemrum :smiley: :smiley: :smiley:

Syn’s nok, at den bro så bekendt ud . . . :tihi:[/QUOTE]

Hehe…:). Ja så må jeg næsten gå ud fra, at du jævnligt frekventere den lokale campingplads eller er en af de heldige med sommerhus i området;-)
For mit eget vedkommende bor jeg i centrum af Vordingborg tæt på tårnet. Men med den “skrækkelige” fotovirus i kroppen, er jeg altid på jagt efter
mulige og spændende motiver, så Orestrand er også et af mine jagtområder.

[QUOTE=FinnFrode;1018416]Tak Mads - det var hyggeligt at hilse på dig også. Bedømmelsen gik ikke helt som ønsket, men der kommer heldigvis en “næste gang”. :kryds:

Glæder mig til at se flere billeder at dine katte også… :)[/QUOTE]

Jeg krydser fingre for den næste gang:-) Jeg syntes virkelig at det er svært at tage et godt billede af mine katte. Har taget et hav af billeder af dem, men kassere stort set dem alle, når de bliver gennemgået bagefter. Måske det skulle være udfordringen for 2013, endelig at få skudt en ordenlig serie af dem:-)

[QUOTE=Madmaa;1019053]Hehe…:). Ja så må jeg næsten gå ud fra, at du jævnligt frekventere den lokale campingplads eller er en af de heldige med sommerhus i området;-)
For mit eget vedkommende bor jeg i centrum af Vordingborg tæt på tårnet. Men med den “skrækkelige” fotovirus i kroppen, er jeg altid på jagt efter
mulige og spændende motiver, så Orestrand er også et af mine jagtområder.[/QUOTE]

Jaja . . . jeg kommer jævnligt på Ore Strand (Rosenvænget) hvor familien boltrer sig . . . . levede mit barne/- og ungdomsliv i Vordingborg - nærmere bestemt i funktionærbolig på Oringe (begge mine forældre var ansat) . . . :slight_smile: :slight_smile:

Ih, så hyggeligt. :smiley: Jeg arbejder på museet (med Gåsetårnet), men vi har det seneste år været i eksil på Oringe, mens vi venter på at kunne flytte ind i det gamle rådhus på Slotstorvet :slight_smile:

Ejjjj Else - hvor herligt - man bliver da helt nostalgisk, det må være skønt at bo lige midt i Danmarkshistorien . . . . det er godt nok mange år siden jeg har været oppe i Tårnet, men vi skal altid lige forbi, når vi er hjemme . . . :slight_smile: :slight_smile:

Ja, det var fantastisk at have kontor med udsigt til Historisk-botanisk have og dyreengen til den ene side, og Noret og Farøbroerne til den anden side, og Gåsetårnet lige uden for døren. :ok:
På Oringe har vi til gengæld stor park lige uden for vinduerne med egern og rådyr. :slight_smile: (og udsigt til ‘buret’ hvor de indlagte på lukket afdeling kan gå ud og ryge :S )

De nye kontorer får desværre nok ikke så fin udsigt - de bliver bygget hvor arresten lå, bag det gamle rådhus ud mod p-pladsen :tihi: