Solnedgang ved Orestrand (Vordingborg)

Har længe gået og kigget på den skæve og vakkelvorne badebro ved Orestrand. Havde en ide om den kunne passe fint ind i en solnedgangs seance og her i går så himlen lovende ud, så jeg drønede ned til stranden og skød blandt andet disse to billeder.
Weekend hilsner til alle her på forummet :slight_smile:

Mads

Ah den sidste er super god med lyset på skyerne. Flot billede Mads, det har du fanget godt.

Hvor er det bare nogle utroligt smukke billeder.

Du er en dygtig fotograf :slight_smile:

Fantastisk flot. :thumbup:
Med den bro kan jeg sagtens forestille mig, at du har gået og glædet dig til en rigtig god solnedgang… :smiley:

:inlove:

Meget smukke billeder - tak fordi du delte dem med os

Super gode billede, er helt vild med den bro.
God weekend.

meget smukke :slight_smile:

Kære alle
Jeg siger mange tak for de fine ord, og skulle i ligge vejen forbi Køge i morgen til udstillingen og støde ind i en kamera bevæbnet stakkel med hat på, så må i endelig hilse på, da jeg syntes det kunne være sjovt at hilse på nogle af de mange rare mennesker her på forummet.
Mads

[QUOTE=Madmaa;1017298]Kære alle
Jeg siger mange tak for de fine ord, og skulle i ligge vejen forbi Køge i morgen til udstillingen og støde ind i en kamera bevæbnet stakkel med hat på, så må i endelig hilse på, da jeg syntes det kunne være sjovt at hilse på nogle af de mange rare mennesker her på forummet.
Mads[/QUOTE]

Hvis du kommer forbi en Somali, hvor der står “Rags” på skiltet, er jeg nok lige i nærheden. Du skal være så velkommen til at hilse på os. :slight_smile:

Meget smukke billeder, tak for kigget :slight_smile:

Det husker jeg Finn:)

Tak for kigget - det er et fantastisk dejligt motiv og skøn skøn stemning :slight_smile:

Flotte billeder! :ok: Jeg skød selv solnedgangen på Oringe i forgårs - der ér bare nogle gode solnedgange i det område :thumbup:

Suk. Hvis man ikke selv har adgang til den slags udsigt i sit liv, så ville en kopi i forstørrelse på ens væg være et rigtigt smukt alternativ. Hvor er det dejlige og henførende billeder du har taget, akkurat som dem du viste os fra Dyrehaven. Tak fordi du delte dem med os herinde.

Mvh
Yvonne
Gift med en inkarneret Nikon mand, og tidligere Contax mand, som har nydt mange billeder fra hans hånd gennem tiden.

Meget smukke foto…og dygtig fotograf :slight_smile:

Nemlig:thumbup:

[QUOTE=Kiwa;1017355]Suk. Hvis man ikke selv har adgang til den slags udsigt i sit liv, så ville en kopi i forstørrelse på ens væg være et rigtigt smukt alternativ. Hvor er det dejlige og henførende billeder du har taget, akkurat som dem du viste os fra Dyrehaven. Tak fordi du delte dem med os herinde.

Mvh
Yvonne
Gift med en inkarneret Nikon mand, og tidligere Contax mand, som har nydt mange billeder fra hans hånd gennem tiden.[/QUOTE]

Ih! mange tak. Dejligt at høre din mand også tilhøre den korrekte trosretning:ok:

Hvor er det nogle smukke billeder! Tak fordi du delte dem med os :slight_smile:

Flotte, flotte billeder!:thumbup:

Cats og Conni

Hej Finn
Tak for sidst. Det var hyggeligt at få lov til at hilse på en herinde fra.
Håber bedømmelsen gik godt for din meget smukke kat.
Hilsen Mads