Solnedgange!

Indrømmet - jeg har en helt speciel forkærlighed for solnedgange! Jeg har formentlig taget flere ruller film gennem årene. Hver gang, jeg ser en flot solnedgang, griber jeg mobil eller kamera for at forevige øjeblikket :slight_smile:

Her er et par fotos. Har I nogle derude, I også vil dele? :ok::fotograf:

Jeg har et par stykker fra Årø en august aften i 2010 :slight_smile:

Flotte billeder. :thumbup:

Finder også altid kameraet frem, når der er en solnedgang- det her er favoritten i år, taget på min fødselsdag d. 6/9:

Tak for kigget på alle de smukke solnedgange :thumbup: Jeg har også forkærlighed til når det bliver skumring som giver et specielt smukt skær, og solnedgange. Jeg har også klipset en del billeder gennem tiden, her er lidt fra Marinaen og stranden i Gilleleje :slight_smile:

Solnedgange bliver jeg heller aldrig træt af at tage billeder af…bare synd de skal være så små herinde

WauW! Hvor er de flotte :smiley:

Det var nogle flotte skarpe billeder :slight_smile: og flotte motiver :høhø:
Hvilket kamera bruger du?

Meget smukke billeder :slight_smile:

Har også mange billeder af solnedgange

[quote=StarZoo;484833]Det var nogle flotte skarpe billeder :slight_smile: og flotte motiver :høhø:
Hvilket kamera bruger du?[/quote]

Der er brugt tre forskellige kamera til billederne her.

Et Canon Powershot S2 IS (billede 3,4,10,11,12)
Et Canon Powershot SX 10 IS (billede 7,8)
Et Canon EOS 40 D med et Tamron-objektiv (billede 1,2,5,6,9)

Jeg har selv samme svaghed og blev inspireret af dine smukke billeder!

og har også haft flere camera Olympus, Canon, og nu Nikon D 500

Cats og Conni

Wauw nogle smukke, smukke billeder I har :smiley: Jeg kan blive ved med at kigge på dem!
Jeg har desværre ikke noget professionelt kamera. Så jeg griber til, hvad jeg lige har i nærheden.

Flere billeder er velkomne :hjerte:

Wauw, hvor er det nogle flotte billeder.
Jeg elsker også solnedgange såvel som solopgange, der er dejlige varme farver.

Jeg har fundet nogle frem, men de er nu ikke så professionelle.
Her går solen ned over Vesterhavet nordøst for Bulbjerg:

over Hanstholm havn:

Over Limfjorden vest for Amtoft:

over Limfjorden med Mors i kølvandsstriben:

Der kommer nok flere senere. :slight_smile:

har lige et par stykker fra i dag fra “mit dejlige Heatherhill” Cats og Conni

Jeg fik også nogle stykker over Bygholm og Vesløs Vejler:

Og et par vinterbilleder ved Limfjorden:

De er taget i marts 2010.

Meget meget meget smukke billeder. Jeg er selv fascineret, når sne og vand indgår i billederne. Det giver en helt speciel stemning :slight_smile: Jeg prøver selv at grave nogle flere frem - jeg har desværre ikke scanner, for ellers var der nok af gamle billeder at diske op med :tihi:

Mit Album på Facebook

så alle kan se mine billeder …

Sikke masse flotte og dejlige solnedgange her vises. :slight_smile:

Jeg har ikke just mange at smide rundt med. Men her lige et par stykker fra Læsø. - Håber at få nye i næste uge når turen går der op igen! :kryds:

Det er faktisk ikke mere end lige godt et par måneder siden jeg havde vovet mig helt derop og tage billeder, samme sted som de øverste 4 af dine billeder er fra :rock::rock:

Hvor var det en skam, jeg ikke vidste det,
jeg ville meget gerne have givet en kop kaffe eller no’et, og du har jo været meget tæt på Amtoft. :uha:
Det har så været omkring den tid, jeg lige havde mishandlet min finger, så jeg gik bare og kedede mig.

Det er måske her, du kikker på fugle.? :slight_smile:
Der ude ved ‘udsigten’ på dæmningen er i hvert fald et dejligt sted til fugle kikkeri.