Solo har fået fred

Solo er blevet sendt over regnbuen

Efter mange overvejelser, forsøg på omplacering, et opdelt hjem og til slut et angreb på mig, blev Solo sendt stille og roligt afsted over regnbuebroen.

Han var en sjov dreng. Han var desværre også bange for hele verden og sin egen skygge. Men i de øjeblikke vi så, han foldede sig ud, var han fantastisk.

Han skulle have ført sine gener videre, men hans sind var ikke til det. Så han blev kastrat med håb om, det kunne gøre verden mere spiselig. Det blev den desværre ikke.

Vi prøvede alle mulige krumspring for at få han skrøbelige sind i balance, men Solo var i konstant alarm beredskab og stresset ved mindste forandring, så livet blev for svært.

Men vi fik heldigvis også nogle rigtig gode oplevelser sammen, og dem vil vi huske på med glæde.

Hils ved broen brormand. Der er mange der venter på dig :heart::rainbow:

14 Synes om

Stort :kram: og et stort :lys: til Solo

1 Synes om

Det gør mig ondt. :brist:

1 Synes om

Det var trist at det skulle gå sådan.
:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram: og hvil i fred Solo :lys:

1 Synes om

Åh, hvor trist :face_holding_back_tears:
God rejse Solo og hvil i fred :lys:

1 Synes om

:sorger: Solo
:lys:

1 Synes om

Hvil i fred Solo :hjerte:

1 Synes om

Det er jeg godt nok ked af at høre, men det var uden tvivl den rigtige beslutning.

Stort :kram: til dig og Lars og god rejse til fine Solo :lys: :hjerte:

1 Synes om

Åh hvor trist Luise, det gør så ondt lang ind i sjælen når de har det på den måde :cry:.
Et stort kram til Jer og et :lys: til Solo, må han nu hvile i fred og med et let sind :hjerte:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

:lys:

:kram:

1 Synes om

:kram: :ked:
:lys:

1 Synes om

:lys:Solo

1 Synes om

Det gør mig ondt. Det er hårdt, når det bedste man kan tilbyde dem er fred. :lys:
:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Åh, stakkels lille fyr :broken_heart: Men godt han var hos dig, Luise - når det nu ikke kunne være anderledes. At være bange for verden, er ingen spøg, og du gjorde det bedste for ham :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, det er en mega svær beslutning :kram: :kram:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

Hvil i fred, Solo. :lys:

1 Synes om