Solo søger nyt hjem; Siameser

Solo en smuk hvid siameser (Foregin White) søger nyt hjem.

Solo på godt 2 år er en genert men kærlig dreng. Han er meget forbeholden overfor fremmede, og bryder sig generelt ikke om når tingene ikke er som de plejer at være, men når tilliden er skabt, elsker han et par varme hænder, der gider at kæle eller kaste hans rotte. I den henseende er der lidt labrador gemt i ham. Solo er også en vokal dreng, og vil rigtig gerne fortælle om alt han har oplevet. Det sker af og til han “bliver væk”, men så råber han op, så vi ved hvor han opholder sig.

Solo må under ingen omstændigheder være fritløber, dertil er han alt for usikker. Men han elsker at komme ud i løbegård.

Solo skal have et meget roligt hjem uden børn og hunde.

Eftersom han er en speciel herre, er det afgørende at hans nye ejere er indforstået med, at evt. sammenføring og tilvænning kommer til at tage tid og vil kræve lidt ekstra.

Solo er ikke helt gratis, men det er hjemmet der er afgørende for om han skal flytte.

Solo drager ud i sit nye hjem med samme pakke som en killing, altså vaccineret, tjekket ved dyrlæge, kastreret og har naturligvis stamtavle fra Felis Danica.

17 Synes om

Hvor er han smuk. Jeg håber der viser sig et rigtigt smørhul til ham!
Om 1-2 måneder vil han kunne annonceres på vores nye hjemmeside, til den tid vil du selv kunne oprette ham :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

dybt suk Hvor gad jeg godt! Men som mit liv er nu, synes jeg ikke jeg kan have to katte. Men en hvid siameser, og endda en “man kender”, hvor ville det være fedt. Håber det perfekte hjem dukker op. :hjerte:

2 Synes om

Det er vel nok heldigt, at min kvote for hankastrater herhjemme er fyldt og at jeg har hund … suk, han er altså en dejlig dreng! :hjerte:

2 Synes om

Han ville da ellers passe perfekt ind i farveskemaet… :sunglasses: :smirk_cat:

2 Synes om

Jeg håber ikke det er min syløn der gør, du er nødt til at sælge ud af katteflokken …

2 Synes om

Det var Porchen der gjorde udfaldet :laughing: Nej, den beslutning har været undervejs længe :slight_smile:

4 Synes om

Fineste Solo. :heart: Jeg håber, at der findes et fantastisk hjem til ham derude.

1 Synes om