Jeg var som skrevet andetsteds til bagagerumsmarked igår og stod 9 timer i solen. Det kom der en anderledes kulør ud af OG en slem hovedpine.Har mig mistænkt for et mildt hedeslag/solstik.
Især min højre side/arm og især fra albue og opefter har taget imod solens stråler og som det fæ jeg nu engang er så havde jeg hverken hut-hat på eller solcreme.
Min højre overarm fra albue og opefter er nu så stram i betrækket og det virker som om det er væste…min hud er godt nok strammet ud:tihi: og tyk. Det gør ikke ondt, strammer kun og huden er selvfølgelig øm.
Kan det virkelig passe man kan danne væske ved en solskoldning?
Jeg har været mat i kroppen og især i hovedet idag og igår måtte jeg hen og sove efter jeg kom hjem fra markedet i hele 4 timer og idag sov jeg godt to
Ai Brita - du har uden tvivl en lav grad af solstik! Only mad dogs and Englishmen go out in the midday sun - alle andre sørger for at holde sig i skyggen! Pas nu ordentligt på dig selv næste gang du gør det der!
Nå, og jeg købte lige noget sjovt til dig på Ebay idag, nu må det godt snart blive september så vi kan få det hentet
VH
Susanne
[quote=Susanne W;410720]Ai Brita - du har uden tvivl en lav grad af solstik! Only mad dogs and Englishmen go out in the midday sun - alle andre sørger for at holde sig i skyggen! Pas nu ordentligt på dig selv næste gang du gør det der!
Nå, og jeg købte lige noget sjovt til dig på Ebay idag, nu må det godt snart blive september så vi kan få det hentet
VH
Susanne[/quote]
Det værste er det er en gentaglese fra sidste år hvor jeg også fik for megen sol. Og solcreme gider jeg ikke bruge penge på…også dumt, men det er mig i en nøddeskal.
Glæder mig til at se hvad du har i posen denne gang…det er jo altid noget lækkert:wehu:
Du skal til at sy tøfler…:klapper:
Nysgerrig?
VH
Susanne
Brita - du skal have en røvfuld. Det ligner ikke noget at stå 9 timer i solen uden hat og solcreme.
Nu har du så gjort det. Nivea har en aftersun spray som er ret god. Den har noget kølende i og så dæmper den også hvis det brænder og derudover virker den både på soleksem og får huden til at falde til ro hvis den føles somom at den strammer.
MAJET
Vi to skal forøvrigt finde ud af om du skal have knapper eller lynlås i din jakke?
Vil købe det næste gang jeg kommer i s&s…så du kan få jakken i Vrå.
Jeg fandt aldrig ud af om den er til dig eller din gemal?
OG så skal jeg lige have nogle mål…altså kropmål
[quote=kamikaze;410714]Kan det virkelig passe man kan danne væske ved en solskoldning?
[/quote]
Ja, det kan det, men så er du godt nok også meget brændt og bliv ikke forbavset hvis væsken trækker ud og danner store vabler
Jeg smurte mig både igår og flere gange idag med Aloe Vera og det er simpelthen uovertruffen. Køler og jeg tror end ikke jeg vil skalle.
Da jeg var ovre i byen i formiddag kommenterede alle min kulør, selv kassedamen i Brugsen også fordi min næse ser spøjs ud
Nu håber jeg hovedpinen forbliver væk, for det hjalp med to panodil her til aften:rock:
Mons tro ikke mit d-vitaminbehov er dækket de næste dage…jeg tror det :fløjte:
Ååååååh - det ved jeg da ikke, men er den ikke til knapper? Kropsmål? Ha - ja, det burde jeg jo have tænkt på noget før. Størrelse 38! + lidt :klapper: Nej, det skal jeg lige arbejde lidt på.
Nå, men så se her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220634457582&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Der skulle gerne ligge sådan 2 klar til mig (eller rettere dig!), når vi kommer. Og lidt andet godt
VH
Susanne
…spændende hvad det er