Som hund og kat

-lovelove

Raki fik i sidste uge ny seng fra zooplus.uk -thumbs

men den har Annemone forelsket sig i -tihi og så må man jo dele, selv om man er stor hund, kan man godt være nervøs for en farlig fræk mis :smiley:

Hvor er de dejlige begge 2 -forelsket-forelsket-forelsket-forelsket

Skønt billede, godt at de kan dele, selvom det ser ud somom at hunden siger…jeg vil gerne dele, meeeen jeg tager næsten det hele

hehe ja, men de dage hvor Annemone kommer først og smider sig på midten, ligger han sig på gulvet - han tør i hvertfald ikke skubbe til hende -tihi

Her i huset må vores vovse Jara også dele seng med misserne .Tit så smuttet Jara og lægger sig hellere et andet sted samtidig med at hun sukker dybt-høhø-høhø

Skal nok lægge et par billeder ind.

Hvor er det bare et skønt billede - helt vidunderligt :slight_smile:

Herligt billede -love og skægt som missen kan skabe respekt -høhø

Denise; ja han har nu altid været en go’ hund, elsker kontakt og selvskab med vores andre dyr, sågar vores kanin og han har sovet sammen - da kaninen boede inde vel at mærke :wink:

Skønt billed.-love-love

Herligt billede, hvor venskabet stråler mellem to dyr -forelsket-forelsket

Haha hvor er de skønne :smiley:

-høhø -høhø skønt billede af 2 dejlige venner -wehuu -wehuu

Hvor er de dog kære -forelsket

Min datter som er flyttet hjemmefra , har fået en hvalp der nu er ved at være et ½ år gl. de er kommer tit på besøg , mine katte har jo aldrig været vant til hunde , men Sally min hunkat er simpelthen så glad for hvalpen , de sover sammen og leger … :slight_smile: