Somalikillinger 17 uger

[QUOTE=FinnFrode;733134]Det er jo sådan en, vi lige har fået - men han bliver her. :slight_smile:
Hvis du kommer til Racekattens udstilling 4. december i Holmbladsgade, kan du møde ham - og så længe du bare lader være med at kigge på Tine’s lækre Carlos i buret buret ved siden af, bliver du jo ikke lokket, vel? :høhø:

Rags ligger meget gerne på skødet for at kæle, og han vil også gerne nusse næse i lang tid. Men hvis han hører en spændende lyd fra den anden ende af huset, skal han altså lige undersøge, hvad det er - og så kommer han tilbage og fortsætter kæleriet. :)[/QUOTE]

Jeg har set dine billeder og han ser simpelthen bare så skøn ud! Jeg får desværre besøg den 4, tror ikke min gæst vil med :frowning: det er jeg faktisk ret ked af, for jeg har aldrig været på udstilling og kunne enormt godt tænke mig det, og så nu lige hvor det er i KBH hvor jeg bor. ØV!!!

Det lyder dejligt! det jeg mente med urolig er hvis når der nusses at mis skal op og stå - vendes og drejes osv. ret stressende :høhø:

Hmm - det er vist noget med forskel. Han kan godt ligge helt stille og bare nyde det, men andre gange mosler han rundt. Dog er han ikke så slem som vores skovkat Milly, som aldrig har kunnet finde ud af andet end at stå på alle fire, når hun bliver kælet for - men hun er vist heller ikke helt normal for sin race. :wink:

Men lad os få nogle andre Somali-ejere på banen og høre deres erfaringer…

Hehe, ja der er jo altid undtagelser :slight_smile: Jeg er nu altså ked af at jeg ikke kan komme til den udstilling. Bliver der afholdt udstillinger andre steder i nærheden af hovedstaden? :slight_smile:

Jeg har et par stykker som mosler rundt, især Na Dorsa. Hun vælter rundt længe før hun finder ro og skal nusses på maven. De andre vælter hurtigt rundt på ryggen for at få nusset mave :hjerte:

Til gengæld ligger de meget længe og skal kæles :hjerte:

Sådan en mere rolig hankastrat som gerne vil have nusset mave bliver jeg vist nødt til at få en dag :love2:

Flotte mislinger med lækkert look :slight_smile:

Waaww!

Super flotte mislinger - man kan intet andet end at elske hvad man ser :hjerte:

Knus Gitte