Sommer 2019 - Sommerkatte

Når det er varmt, er det fedt at hænge ud ved poolen :sunglasses:

13 Synes om

Når man bare har lyst til en kold bajer… og så har de voksne sgu drukket dem…

9 Synes om

Lasse kom lige ud, men det er for varmt at lave noget så han væltede :slight_smile:

3 Synes om

@Horusac

Sorry :blush:

1 Synes om

HVOR har du købt den? :smiley:

I en kombineret bog- og legetøjsbutik i Farsø. Vi gav 400 kr for den, og der kan fint ligge en voksen i den :sunglasses:

Men man skal slås for pladsen?

jeg er også kommet til at købe en nu (godt nok i jem og fusk) - og bliver det ikke så varmt, at den er nødvendig til mig resten af året, så kan den da bruges til hundetræning eller gemmes næste til næste år :slight_smile:

1 Synes om

En lidt mistænkelig forsamling…

8 Synes om

@Eva_K endda op til flere gange :venter: :joy:

1 Synes om

Sommer killinger :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes: Heihei, Maui, Lalotai og Moana :blue_heart::blue_heart::heart::heart:

3 Synes om

Så gik den ikke længere, @PiaB. Du har ellers holdt dig i skindet så længe :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Ej - undskyld! Jeg har været SÅ omhyggelig med at tjekke hvilken tråd jeg var i :see_no_evil: synes faktisk jeg har været dygtig :ups: jeg var ikke en gang den første til at falde i :stuck_out_tongue:
Har bare været så træt i dag … min fejl er straks rettet! :ups:

1 Synes om

Haha, lige som mig. Jeg faldt i igår aftes hvor jeg bare var totalt brændt sammen i hovedet efter lang dag med begravelse, mange timer på motorvejen etc… :hoho:

Så er det nu, du skal sætte slutspurten ind. Sidste mulighed for at loade billeder op er torsdag, og afstemningen begynder fredag. Husk, du må deltage med 2 billeder denne gang, men de skal være fra denne sommer.

Præmien for at vinde er æren :slight_smile: Da @Beydana vandt den sidste ordinære konkurrence, er det hende, der skal finde på et nyt emne, når den ordinære konkurrence fortsætter fra søndag.

Skygge og en kølig brise… :slight_smile:


Bastian, 25.07.2019

14 Synes om

Sommer, sol, græs og vind i pelsen.
Finn nyder det.

10 Synes om

Haps! Skal jeg lige hjælpe dig med at klippe græsplænen, mor? :pote:

6 Synes om

Her nydes sommeren i løbegården af alle :hjerte:

9 Synes om