Sommer 2019 - Sommerkatte

@PiaB :venter: :smile:

1 Synes om

og @PiaH :tihi:

Sommermøde og lidt træning i det lokale fitnes

6 Synes om

ej … jeg var sikker på, at jeg var i august-billede tråden :see_no_evil:
den er straks fjernet!

Frida 12.august nyder solen og varmen i haven. :heart_eyes:

10 Synes om

Kanin-angreb :scream:

11 Synes om

Tøserne …

6 Synes om

Hængekøjehygge :hjerte:

7 Synes om

ChiCha’s Alexander Rugo - Når man sådan skal være rigtig sommerlækker, sådan helt ned mellem tæerne… :wink:

9 Synes om

@Susanne :venter:

NU må vi? :smiley:

1 Synes om

Ja, det må vi så åbenbart ifølge det første indlæg. Jeg ved ikke, hvad for en kalender jeg har brugt til at lave det efter, men det er godt nok lidt ved siden af.

Men lad os stemme til og med lørdag (d. 17.) og kåre vinderen søndag (d. 18.). Jeg kan se, jeg har været så letsindig at stille en lille præmie i udsigt :uha: Så det må jeg jo lige overveje nærmere :wink:

8 Synes om

Jeg vil gerne overdrage retten til at finde på et nyt emne til ugekonkurrencen til vinderen af sommerkattene :smile:

2 Synes om

Jaaaah, NU må vi trykke :hjerte:
:rock:

1 Synes om

And the winner is … (lang pause, åndeløs spænding) @FinnFrode med et dejligt sommerbillede af den store Bastian, der i den grad nyder sommeren :heart:

Tillykke, FF :flag: Der er en lille præmie denne gang, men den kræver, at du er villig til at sende mig din adresse i en pb :slight_smile: Desuden har @Beydana afgivet retten til at finde på næste emne, så den ære får du også :wink:

Tak til alle, der har deltaget med skønne billeder af sommerkatte. Og populære har de været - kan man vist konstatere på baggrund af alle de overtrædelser af afstemningsreglerne, der har været :hoho:

14 Synes om

Mange tak for alle stemmerne - jeg havde da aldrig troet, at et billede taget i skyggen kunne vinde en sommerkonkurrence. Der har været mange andre fantastiske og solrige billeder… :thumbup:

Nå, men jeg finder på noget til Ugens Kattebillede… :wink:

10 Synes om

I dag kom der sør’me en pakke til Bastian.
Vi takker så mange gange for den fine præmie, som nok skal gøre lykke. :thumbup:

25 Synes om

Mon ikke søde Bastian deler med Rags og Caitlin ? :grin:

1 Synes om

Jeg er glad for at se, det hele nåede helskindet frem :slight_smile:

Næsten. Jeg forsøgte at printe diplomet på noget stift papir, men det nægtede min printer være med til. Men mon ikke også det vigtigste er naturalierne :slight_smile:

2 Synes om