SOMMERKONKURRENCE - AFTEMNINGEN :-) lukker 8 aug

Så blev der med et kritisk blik valgt billeder, det var sjovt at se 2 voksne mænd sidde og lurer kattebilleder, så jeg har også vundet lidt i det her, Æren af at se min kæreste og svoger udbrde en masse åhh’er, uhh’er og nååh’er -thumbs

Her er de 10 Billeder der kan stemmes om:

1: Tina M

2: Vingsted

3: Justice

4: Inani

5: Helen

6: Meekocoons

7: Skattekat

8: Alice

9: DortheM

10: Kamikaze

Så er det bare at stemme løs, vinderen bliver fundet når afstemningen lukker om 1 uge

Nr. 6 derefter nr 4

[bigloony] [bigloony] nummer 6 og 4 og 1 i den rækkelfølge,øj hvor er det svært,de er bare smukke alle sammen [bigloony]

jeg synes det er tæt på at være umuligt… killingers charme mod store smukke majestætiske misser, mod ægte slaveherskere og storvidlt jægere…

det kan man da ikke -ked - det er for svært for Gitze…

Alle de billeder er ægte perler - sande øjeblikskunststykker - det kan prof fortografer ikke gøre bedre :slight_smile:

Absolut svært med alle de skønne billeder -forelsket -forelsket -forelsket

NB! tror det er bedre næste gang at man ikke ved hvem misserne tilhører før vindere er fundet, det er mere spændende tror jeg :slight_smile:

Enig -thumbs

Men jeg måtte stemme på en anden race end min egen og det gør ondt -ked

Jeg var med på 1. For pokker en deeeejlig mis… SKØNT billede :smiley:

Ja, jeg var da godt nok også helt vild med nr 1. Og også nr. 6 der drikker vand var meget tæt på at få min stemme, men den endte på nr. 7, den der store runde hus-bamse der bare slænger sig i siv-stolen den måtte bare få min stemme [bigloony]

Jamen egentlig er denne afstemning slet ikke retfærdig… -græd Alle billederne er jo helt enestående… -thumbs

Jeg har stemt nummer 6 Meekocoons - synes det er et rigtigt sejt og godt billede -thumbs Ellers ville jeg have stemt 1 :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

STOOOORT Tillykke til Meekocoons (Pia) [oregonian_bear9.gif]

Der vil blive sendt en Duffle Bag som lovet, hurtigst muligt! -kramer