Er jeg den eneste der længes efter sommer, blomster, smådyr, farver, dufte, grøntsager fra haven, grønt græs, blå himmel og lys :)??
Wauw!! Sikke nogle billeder!
Hmm, jeg længes ikke efter sommer endnu. Men snart vil jeg begynde at spejde utålmodigt efter de første erantis
Ja, det kan jeg også sagtens nøjes med i starten. Det er mindst lige så fantastisk
[QUOTE=Else;761196]Wauw!! Sikke nogle billeder!
Hmm, jeg længes ikke efter sommer endnu. Men snart vil jeg begynde at spejde utålmodigt efter de første erantis :)[/QUOTE]
Fantastisk gode billeder, du tager
Jeg glæder mig til forår og sommer - håber så at den sidstnævnte bliver bedre end i år
Foreløbig glæder jeg mig bare over, at der endnu ikke er kommet sne og det må for min skyld gerne blive helt væk
Foråret sidste år (eller i år, er det jo faktisk stadigvæk) var pragtfuldt - aldrig har jeg været så solskoldet i en påskeferie :D, men ja - sommeren var godt nok sølle - faktisk nærmest totalt ubrugelig!
Selvom jeg er en af dem der skal rydde sne og skrabe is og hvad ved jeg - så ville jeg godt nok hellere have 10 centimeter sne og noget hardcore frostvejr, end det her sjaske regnvejr. Jeg savner lyset og den rene luft der følger med frosten…
[QUOTE=Eva;761221]Fantastisk gode billeder, du tager
Jeg glæder mig til forår og sommer - håber så at den sidstnævnte bliver bedre end i år
Foreløbig glæder jeg mig bare over, at der endnu ikke er kommet sne og det må for min skyld gerne blive helt væk [/QUOTE]
[QUOTE=Kattene på Bakken;761227]Foråret sidste år (eller i år, er det jo faktisk stadigvæk) var pragtfuldt - aldrig har jeg været så solskoldet i en påskeferie :D, men ja - sommeren var godt nok sølle - faktisk nærmest totalt ubrugelig!
Selvom jeg er en af dem der skal rydde sne og skrabe is og hvad ved jeg - så ville jeg godt nok hellere have 10 centimeter sne og noget hardcore frostvejr, end det her sjaske regnvejr. Jeg savner lyset og den rene luft der følger med frosten…[/QUOTE]
Ja, noget sne skal der jo nok komme - men vinteren kan da ikke blive helt så lang, som når den starter i november :S
Sne herinde i København er kun til besvær - det ligger i dynger ved fodgængerfelterne, så det ikke er til at komme over og nogle steder bliver der ikke ryddet eller gruset for is, så man er ved at falde på rø*** hele tiden
Og tilmed tør jeg ikke cykle, når det er glat - det gør jeg dog, selvom det regner :høhø:
Herude er det spilme også til besvær! Kommunerne skal spare og derfor dropper de at rydde eller salte efter første snebyge. Det er interessant at de tror det er billigere at køre rundt og rydde op efter katastrofale færdselsuheld…
Og du har ret - skal vi ikke satse på en lille måneds hård dejlig frost og en enkelt smuk snebyge? Naturen, planterne og dyrene har også bedst af at det når at blive rigtig vinter i lidt tid. Ellers kan de slet ikke finde ud af det!
[QUOTE=Eva;761230]Ja, noget sne skal der jo nok komme - men vinteren kan da ikke blive helt så lang, som når den starter i november :S
Sne herinde i København er kun til besvær - det ligger i dynger ved fodgængerfelterne, så det ikke er til at komme over og nogle steder bliver der ikke ryddet eller gruset for is, så man er ved at falde på rø*** hele tiden
Og tilmed tør jeg ikke cykle, når det er glat - det gør jeg dog, selvom det regner :høhø:[/QUOTE]
[QUOTE=Kattene på Bakken;761239]Herude er det spilme også til besvær! Kommunerne skal spare og derfor dropper de at rydde eller salte efter første snebyge. Det er interessant at de tror det er billigere at køre rundt og rydde op efter katastrofale færdselsuheld…
Og du har ret - skal vi ikke satse på en lille måneds hård dejlig frost og en enkelt smuk snebyge? Naturen, planterne og dyrene har også bedst af at det når at blive rigtig vinter i lidt tid. Ellers kan de slet ikke finde ud af det![/QUOTE]
Det vedtager vi hermed
Skønne billeder.
Nej. Men en dag om ikke så længe opdager vi de første forårstegn, og så en morgen om lidt længere er det blevet sommer.
Det har du helt ret i:).
Jeg holder somend også af alle årstiderne, med alt hvad de bringer af godt og ondt, men jeg blev bare overvældet af gråt-i-gråt med gråt på og kom til at savne farverne, safterne og lune vinde :). Men ja - det er der lige om lidt:)
[QUOTE=FinnFrode;761791]Skønne billeder.
Nej. Men en dag om ikke så længe opdager vi de første forårstegn, og så en morgen om lidt længere er det blevet sommer. :)[/QUOTE]
Hvilke fantastiske billeder
Og JOW, jeg glæder mig til lys og farver og glæde… Men jeg tager gerne en uge med frost og sne først - og springer sjappet over og hopper direkte til foråret