Sorte Simba86

Han kom til os engang i det sene efterår, og jeg kunne ikke komme til ham. Jeg havde en fornemmelse af hvor han kom fra og da de flyttede (og lod ham i stikken) kom han mere og mere her. Jeg kan ikke længere huske om jeg fangede ham i en mårfælde ller om han efterhånden var så tam han kom i en transportkasse, men neutraliseret og alt det andet blev han engang i december. Han blev selvfølgelig her og det må man også gerne, når man er mærket og ikke kan lave missebabyer. Han blev så tam man ikke kunne gå for han ude i gårdspladsen og i de kolde nætter var vi nødt til at lade fyrrumsdøren stå på klem for han kan bare ikke gennemskue en kattelem. For omkring en måned siden begyndte han at gå med mig ind og en lørdag var det som at nu var han indemis. Han gik rundt til alle mine mis og jeg overdriver ikke hvis jeg skriver han virkelig kyssede hver og en. Det så SÅ sjovt ug for han lavede nærmest krølle på sig selv og indbød til venskab. En af de første han hilste sådant på var Simba2 og Simba2 lignede ET stort ? men som alle de andre gjorde han ikke noget. Så nu er tiden til Simba86 skal omplaceres, for det ER bestemt èn gang for alle alle Simba-mis og alle Savannah-mis skal omplaceres. Eller bliver her alt for mange mis og det nytter ikke noget for den sidste hittemis har jo nok ikke banket på vores dør endnu.
Derfor…sorte smukke Simba som efterhånden adlyder sit navn og som er den kærligste kat man kan forestille sig vi gerne ud i nyt hjem. Han skal nok desværre udover et indeliv have adgang til det frie liv, for selvom han er herinde så vil han ud hver morgen og tisse. Han har på INTET tidspunkt lavet hverken småt eller stort andre steder end i kattebakken og udenfor lige ved siden af bagdøren for han kommer kun ud i de få sekunder han skal tømme sig. Det foregår i bedet ved siden af vores bagdør og jeg står og kigger på det og så kommer han ind igen. Han kan stadig ikke finde ud af kattelemmen ud til den store løbegård og haven, så om han nogen sinde knækker de vise sten mht kattelem det tør jeg ikke love.
Han blev 2. vacc og dermed færdiglavet i fredags og han er udover mærket både i ørene og chip, og kastreret, sundhedstjekket og testet fri for FIV & FeLV også behandlet for orm. Lopper og øremider havde han ikke. Han har det smukkeste tandsæt og ud fra det gjorde dyrlægen og jeg han til en mis på 2 år han fylder år første nytårsdag og året er 13…et rent skud fra hoften
Simba kan inden længe ses på hittekattehjemmesiden og koster 800 kr.
Måtte jeg KUN bruge 1 ord til at beskrive han på ville det være BLID

På et tidspunkt i aftes/ i nat knækkede Simba86 kattelems-koden, problemet var blot kan ikke kunne knække koden når det gjaldt at komme ind i gen, så jeg undrede mig meget da jeg ikke kunne se ham i tigge-flokken da jeg stod op. Jeg fanbdt ham i den store løbegård. Problemet var så dobbelt for der er mad ude i haven men det står i drivhuset og for at få fat i det skal man igennem en kattelem vi har sat i en træplade istedet for et af drivhusets glasplader. Så Simba86 var sulten da han kom ind.

Så er bamdutten på hittekatte hjemmesiden. Han er den sødeste kat, man kan forestille sig

Smuk :hjerte:

Simba 86 er bare så sød en fyr :hjerte:

Vi mødte ham hos Brita, hvor det var meget meget meget vigtigt at vi huskede at kæle for ham! Det var mens han stadig boede udenfor, men det betød ikke, at der ikke skulle holdes øje med gæster til alle tider :tihi:

Tusind tak for det dejlige billede. Nu sidder bamdutten heldigvis indenfor og kigger ud, minus de få minutter han skal ud hver morgen. Jeg ville ønske kan snart knækkede kattelemskoden både ud OG ind, Så han fik nok i haven og ikke skulle ud i gårdspladsen, for der er ikke langt ned til vejen.
Han ER noget af det kærligste og mest vedkommende kat man kan ønske sig. Ufattelogt sådan en kat bare er kasseret som et stykke affald

Bamdutten skifter hjem i aften og skal bo sammen med Nina, hendes gemal og en hund samt Savannah 67 og en masse mus. Han får et hjem der i hans øjne lige passer. Friheden han havde hvor han kom fra og en blød sofa han fandt ud af var guld værd at putte i…her. Som jeg ser det nye hjem er det perfekt

Bamdut simba er jo også flyttet for han bor samme sted som Savannah. Han gjorde sig til overfor Nina og hun kunne hurtig se hvilken lækker mis han vitterlig er. Han skal forøvrigt hedde TA TA…Simba og Savannah skal hedde Savannah. Jeg syntes også navnene passer meget godt til begge to. At så Simba nok mener han også hedder KYLLE, er en anden sag, men han lyder faktisk sit navn Simba når man kalder