Sorte

Sorte - Apiatifs Black Beauty - flyttede ind for knap 3 uger siden. Hun er en britisk korthår på 6 snart 7 år.
De første par dage var hun mest under og ovenpå kommoden i soveværelset. Jeg havde ellers sat feliway i stikkontakten. Men en pude med catnip fik hende ned på gulvet, og i dag har hun indtaget sit territorium. Hun har næsen og poterne i alt. Hun kommer mig i møde, når jeg kommer hjem. Hun er meget kælen og “bræger”, hvis det ikke er nok. Hun snakker faktisk mere og mere. Hun elsker catnip, at lege med drillepind, mad og ikke mindst godbidder. Hun er også begyndt at putte lidt i sengen.

en.

28 Synes om

Hvor er hun bare fin :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tillykke med sorte
Sikke smuk sort hun er :heart_eyes:
Hvor er du heldig du fik hende

2 Synes om

Det tager lidt tid for en kat at tilpasse sig et nyt hjem. Det lyder som om hun allerede føler sig helt tryg. Tillykke med hende. :heart:

4 Synes om

Tillykke med Sorte :black_heart:

1 Synes om

Nøj, hvor ser hun skøn ud! Tillykke med hende. :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Tillykke med skønheden - hun lyder herlig :inlove:

1 Synes om

Så kan man jo næsten ikke bede om mere. Kæmpe stort tillykke med Sorte :smelter:

1 Synes om

Hvor ser hun dejlig ud :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tillykke med smukke sorte :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Sådan en sort brite er en smuk kat :heart: Tillykke med hende :flag:

1 Synes om

Sorte er syg :crying_cat_face: Jeg var med Sorte til dyrlægen i dag for at få lavet en sundhedsattest. Det viser sig at hun har tandresorptioner og der måske er noget med mælkekirtlerne :sob:

13 Synes om

Åh nej. Jeg læser, at det er en smertefuld tilstand. Vi er mange i dette forum, der håber, at hun bliver rask.

2 Synes om

Det lyder ikke så godt :s: TR kan der i det mindste gøres noget ved. Det håber jeg også, der kan ved det andet. Men det jo ikke det, man forestiller sig med en helt ny kat.

1 Synes om

:kram: Kan der gøres noget ved det?

Hun skal have renset tænder og måske også fjernet nogle. Det med mælkekirtlerne kan man håbe er fordi hun lige har haft killinger. Det kan desværre også være rigtig grimt.

6 Synes om

:kryds: jeg fingre for at det er fordi hun lige har haft killinger.

1 Synes om

Det gør jeg også, selvom dyrlægen var bekymret. Har lige læst om mælkekirtel kræft :sob::sob:

6 Synes om

Indtil det modsatte er bevist, er det bare eftervirkninger af killinger. Punktum! Alt andet er ikke til at tro på. :kryds:

11 Synes om

Åh det er jeg ked af og læse, håber så meget på det efter killingere :kryds:
Håber også tænder ikke er alt for slemme :kram: