Sov godt, Mikkeline :-(

Jeg ville ikke lige skrive en mindetråd på det gamle KG - så kom den jo ikke med herover…
I onsdags måtte vi sige farvel til vores Europé, Mikkeline :cry: Vi har kæmpet for hende siden i sommers, hvor vi syntes, hun var blevet stille og trist. Det viste sig at være et stort sår på tungen, som vi har forsøgt at behandle med Zithromax og smertestillende. Det gav os vores glade Mikkeline tilbage i nogle uger, men lørdag aften ville hun ikke spise - heller ikke søndag. Så mandag blev hun indlagt, og såret var slet ikke helet, som vi (inkl. dyrlægen) troede, da hun var til kontrol. Efter narkosen havde hun spist lidt, men dyrlægen ville gerne beholde hende til onsdag for at se, om hun for alvor kom i gang med at spise igen. Det gjorde hun desværre ikke :frowning: Der var derfor ikke mere, vi kunne gøre for hende, andet end give hende lov til at få fred.
Sov godt, søde Mikkeline. Vi savner dig - især os tobenede og selvfølgelig din elskede Mille, som savner sin rygmassage, er jeg sikker på.
Lige nu ser vi tiden an, om Mille kan klare sig med kun briter omkring sig - dem er der jo ikke meget putteværdi i…

Venligst
Dorthe

RIP Mikkeline, det gør mig så ondt for jer :broken_heart:

1 Synes om

Det gør mig ondt Dorthe :cry:

Sov sødt Mikkeline :candle:

1 Synes om

Det gør mig ondt :cry:
God rejse Mikkeline :candle:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:
Det gør mig ondt :disappointed_relieved:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:disappointed_relieved:
kram

1 Synes om

:kram:

Det gør mig ondt, Dorthe.

1 Synes om

Det gør mig rigtig ondt, Dorthe :frowning:

Hvil i fred, Mikkeline :lys:

1 Synes om

Sov sødt lille Mikkeline, kram til dig Dorthe

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :cry:

1 Synes om

:rip:
Det er ikke rart når man kommer til den tid

1 Synes om

Åh nej det er jeg ked af at høre!! Fantastiske lille kat. Tanker til både dig, Morten og Mille

1 Synes om

:kram: det er altid så hårdt at sige farvel.

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
god rejse Mikkeline :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt, sov godt Mikkeline :hearts:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om