Sovetryner - Vincent og Frigg

Først Vincent i hans yndlingssovestilling

og så lidt af Frigg-tøsen som sov da jeg kom med kameraet, men selvfølgelig vågnede hun da jeg gik i gang med at tage billeder :wink:


Frigg langer ud efter kameraet

Bliv nu færdig med det knipseri så jeg kan sove

Hvor er de søde Hanne :wehuu:

På det første billede måtte jeg lige kigge et par extra gange for at finde ud af hvad der var hovede og hale :tihi:

Hvad race er Vincent? Jeg troede det var en ræv -tihi Fantastisk farve han har

Dejliige misser

:wehuu::wehuu::wehuu:

Vincent ??

Psssst, det er altzå sjovest hvis man er mindst to til kluddermor.

Sikke farver han har, både på krop og underben.

:hjerte:

Og Frigg… skøn kat med charme og lækkert hår…

:wehuu:

[quote=birtheras;144121]Hvor er de søde Hanne :wehuu:

På det første billede måtte jeg lige kigge et par extra gange for at finde ud af hvad der var hovede og hale :tihi:[/quote]

:tihi::tihi::tihi: Ja, det er en mærkelig ide han har, men sådan ligger han tit og sover. Jeg kan ikke forstå at det er behageligt, men han snorker som jeg ved ikke hvad, så det må det vel være -høhø

[quote=Elisabeth;144128]Hvad race er Vincent? Jeg troede det var en ræv -tihi Fantastisk farve han har

Dejliige misser[/quote]

Han er en vildtfarvet somali og ja jeg er også vild med farven :wehuu:

Vincent ??

Psssst, det er altzå sjovest hvis man er mindst to til kluddermor.
Der var jo ingen der sagde at han er kvik :fløjte::fløjte:

Sikke farver han har, både på krop og underben.

:hjerte:

Og Frigg… skøn kat med charme og lækkert hår…

:wehuu:[/quote]
Ja charme mangler Frøken Bestemt i hvert fald ikke :stuck_out_tongue:

Aha han er rigtig speciel - og på den gode måde :wink:

hehehehe hvor er det dejlige…Skøre Vincent jeg måtte også lige kigge en ekstra gang for at finde hovedet hehe

Hvor er de fine og ja, jeg ku’ heller ikke helt finde ud af, hvad der var hoved og hale på Vincent.
Jeg har det samme kradsetræ og herhjemme er hængekøjen også vældig populær :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu::wehuu:

Det øverste billede kunne du egentlig godt smide ind i den billede tråd der hedder: Det mest dorske billede af din kat(te)-høhø

Dejlige billeder, der er nu noget over de vildtfarvede somali :wehuu:
Låner lige din tråd Hanne, håber det er ok. Men så kan du se at Vincent er rimelig normal - dette er et billede af Blonde- også vildtfarvet Somali. :tihi:

:tihi::tihi: Mon det er noget i generne :?

Skønne misser :wehuu: