SP-penge

Så gik SP pengene sgu lige ind på mors konto :wehu:
UHA jeg vil shoppe i dag :rock:

sådan, så skal der power-shoppes:p

vores sp-penge er osse landet idag:thumbup:

Nui du er heldig, venter på mine :smiley:

Ihh altså - jeg venter også bare på mine…

tja vi venter også stadig :frowning:

hehe… mine gik ind for 14 dage siden og der er også brugt en del af dem :ups::ups::ups:

Men jeg fulgte bare regeringens råd:tihi:

Hvorfor har vi ik fået vores endnu?

Vi sendte bud efter dem allerede til pinse…

:wehu::wehu:Mine er osse kommet…endda 314 kr mere end jeg regnede med:wehu::wehu:

:ups:Aner ikke, hvad jeg skal bruge dem til…men mon ikke en del af dem får ben at gå på i Middelfart i Brita’s stand::fløjte:

Vi venter også stadig, det er 3 uger siden vi sendte ind i dag.

lige som mig… bare de snart er der… kan ikke vente med at snolde

det er over tre uger siden jeg sendte mine ind så de må gerne snart komme så bliver jeg meget glad:kryds:

Det er også flere uger siden jeg sendte min anmodning ind :venter:og jeg har lige været inde og kigge på sp :venter:der står at de har modtaget min blanket og pengene er på vej :slight_smile: så nu er der gjort plads på kontoen til dem :stuck_out_tongue:

Jeg fik mine i dag og hele 300,- mere end sidste gang der blev vist saldo :wehu:

De 300,- er allerede brugt :ups:

jo ski da nu er de vidst kommet.

Jubii, jeg har også fået mine og endda 600,- mere end forventet :thumbup:

Jubiii … jeg har også fået mine - det var dog et lidt mindre beløb end jeg havde håbet på …

Og jeg ved også, hvad pengene skal bruges til, men det er en hemmelighed :slight_smile:

øv jeg kan ikke komme ind og tjekke om mine er kommet min bærbag er gået i udu

Ser ud som om mine komemr på tirsdag:kryds:
Den sidste saldo, jeg har set, var i forgårs, og da var den på 4299 DKK

:sgu: :sgu:

Vi underskrev vores for omkring 4 uger siden, og der er stadig ikke sket noget, så jeg kontaktede banken i dag for at høre, hvor langt de var kommet. (vores SP er gennem banken, og vi afleverede personligt papirene)
De er åbenbart gået tabt, så nu vil han sende nogle nye papirer, som vi så skal underskrive, og vente yderligere 3 uger

:doh: :doh: :doh:

[quote=Annette O;211652]:sgu: :sgu:

Vi underskrev vores for omkring 4 uger siden, og der er stadig ikke sket noget, så jeg kontaktede banken i dag for at høre, hvor langt de var kommet. (vores SP er gennem banken, og vi afleverede personligt papirene)
De er åbenbart gået tabt, så nu vil han sende nogle nye papirer, som vi så skal underskrive, og vente yderligere 3 uger

:doh: :doh: :doh:[/quote]

Øv da, dumme bank! :argh: