Spændende udparring i vores opdræt

Hej Alle
Jeg har i en periode gået og overvejet, hvilken hankat vi skal parre Montana med, og nu har jeg fundet en løsning, som jeg selv synes er rigtig spændende.

Oprindeligt er Snowshoe jo lavet på American Shorthair, og det er jo lidt hen af en huskat - jeg har derfor besluttet mig for at bruge den huskat, der går i min lade. Han er en fin kat, godt sind, god type og jeg tænker: hvad kan der ske? Det ligger alligevel allerede i racen.

I øvrigt har han præcis de aftegn, som vi gerne vil have med flotte poter og blis, og jeg TROR ikke han fejler noget - det tager jeg altså bare chancen på må jeg indrømme. Der er jo ingen kendte sygdomme hos vores race, så igen - hvad kan der ske er min tanke.

Jeg har skrevet lidt med TICA og alle farver er jo godkendte, så det skal jeg ikke være urolig over heller, siger de.

Det er rigtig spændende, hvad der kommer! Synes I ikke?
Vi parrer dem i næste løbetid - hvem ved måske kan der laves en helt ny katterace på parringen? Så vil jeg kalde den Snowhousecoat

Nysgerrige kan se foto af vores nye avlshan her www.ranslirpa.dk

PS jeg GIDER ikke sure opstød og test og blandinger osv. Jeg GIDER bare ikke - så hvis I ikke tåler min gode ide, så bare lad være at kommentere!!!

Synes det lyder som en god idé - det er altid godt med noget nyt blod :wink:

Det bliver spændende. God ide - så må vi håbe at han er med på ideen :slight_smile:

:tihi:

Du har fandme styr på det der genetik, må man godt nok sige.

God plan! :wehu:

Go ide … det er jo alt for meget indavl :ok:

Ja og hankatten i laden vil jo også gerne prøve at være far… Så der er flere ting i det

Det er jo en win:win situation

Han er da super lækker :høhø:

:høhø::høhø:

Jeg tror altzå, at det er en aprilsnar ?? :tihi:

Med BEGGE ben :smiley:

:smiley: :smiley:

HAHA :slight_smile:

Ja jeg viste den var TYK i år - på FB forsøgte jeg at ændre min status til gift med Cesar Millan, ham den ONDE hundemand - men Timeline ødelagde min joke :slight_smile:

Husk STOL IKKE PÅ NOGEN I DAG :slight_smile:

Hm er han ikke bare liiidt tyk om ørerne den dreng :-))))

Joh lidt… :wink:

Jeg troede ellers, at planen var Sphynx og Snowshoe. De matcher jo hinanden super-perfekt. :rock:

Kan du ikke bare låne en af mine hankatte? Korthår og semi-langhår giver alligevel korthår, :wink:

Åh ,det var da en fremragende ide. :wink:

Jeg tror altzå, at det er en aprilsnar ?? :tihi:[/QUOTE]

Guuud - tror du? :uha:

:wink:

Årh altså, Helle…
Kan Snehvide ikke få lov at være rugemor for dette spændende kuld? Hun vil så gerne prøve at være mor - og 12 år er jo ingen alder. :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;824105]Årh altså, Helle…
Kan Snehvide ikke få lov at være rugemor for dette spændende kuld? Hun vil så gerne prøve at være mor - og 12 år er jo ingen alder. :tihi:[/QUOTE]

Oh ve og skræk så er der dømt 7 små dværge :lol: