Spændende udstilling i 2011

Ja, det synes jeg i hvert fald!!!
JYRAK udstillingen i Fredericia:
http://www.hera-messeagentur.dk/Vild%20med%20dyr/vmdmain.htm

Jeg vil helt sikkert deltage, jeg elsker messer (af alle mulige slags…):thumbup:

Spændende initiativ! Jeg har været med til lignende arrangementer i Paris og Tyskland - det var bestemt spændende:ok:

Det ser spændene ud - jeg ku jo tage vores tamrotte med -LOL det kunne helt sikkert skabe fest og glæde :tihi:
Kan da i hvert fald se en hvid rotte på billedet… :cool:

Wow, ja det kunne da være spændende at tage med til, evt. deltage :slight_smile:

Det ser spændende ud

[quote=Joy;431737]Det ser spændene ud - jeg ku jo tage vores tamrotte med -LOL det kunne helt sikkert skabe fest og glæde :tihi:
Kan da i hvert fald se en hvid rotte på billedet… :cool:[/quote]

På de lignende arrangementer, jeg har deltaget i, har katte/hunde/gnavere/akvariefisk/fugle/reptiler osv været i hver sin hal. Så tag du bare din tamrotte med:)

Uhj jeg håber snart at jyrak åbner for tilmeldningen :stuck_out_tongue:
vil hvertfald gerne deltage

Det ser vældig interessant ud :slight_smile:

Vi kunne godt finde på at komme med et par katte.
Og jeg vil foreslå heste-nettet at komme med standen.

[quote=NamNamp;431897]Uhj jeg håber snart at jyrak åbner for tilmeldningen :stuck_out_tongue:
vil hvertfald gerne deltage[/quote]

Deeet varer lidt endnu :slight_smile: Vi skal llige have overstået Vrå udstillingen om 2 uger, Middelfart i november og Brædstrup i januar :slight_smile: Og SÅ i slutningen af januar åbnes der for tilmelding, og jeg skal nok give et højt og tydeligt praj til den tid :ok:
VH
Susanne

Øjjjj det lyder godt nok spændende, mon der overhoved er nogen der vil gå steward sådan en dag :tihi:

-what - det håber vi da :høhø:
Nå, men vi er selvfølgelig nøjagtigt lige så spændte, for vi ved ikke meget mere om resten af messen, end der står på hjemmesiden! Sandsynligvis bliver udstillingen i “en hal i hallen”, så katteudstillingen er afskærmet for hunde og andre spændende dyr. Alle stande skal være udenfor udstillingsområdet, booket direkte ved arrangøren, og det bliver spændende at se hvor meget forskelligt spændende der kommer!
VH
Susanne