SPAM (kat IV) fra det blide Sørland

I dag har vært den store fotograferingsdagen. Nå er det meldt minst 1 uke med regn,så vi måtte benytte sjansen :høhø:

Først ut er minstejenta Fayette,som bare blir lengre fra hver dag som går,og fremdeles tynn som et strek :

Så var det Milla :

Omar :

Og litt felles:

Sniffe-karavanen :tihi:

Han en fin helg alle sammen :slight_smile:
Nå gjør vi som Rufus,skal bare slappe av :

Veena - jeg har sat dig på billedfilter -. kan ikke tåle at se dem :stuck_out_tongue:

Hvor er de bare skønne, Veena. Men ham Omar der… ud over at være lækker er han da vist også lidt af en skarnsmis :hjerte:

Skarnsmis = en slem, men charmerende kat :høhø:

:besvimer: Hvor ER DE DEJLIGE !! IIIH! Jeg er helt fjollet med dem allesammen. Millas ØRER :hjerte: Og Fayette er så fantastisk! :hjerte: Uh!

Du må ikke vise så mange skønne billeder på en gang! Man kan jo slet ikke få luft bagefter! :wink:

Mon Omar slikker sig om munden, fordi han ved hvor lækker han selv er :?

:wehuu:

Herlige billeder :ok:

Skønne solskinsbilleder af en herlig flok meget smukke katte. Du har helt ret - i sådan et vejr skal der da fotograferes. :smiley:

Sikke flotte katte. KÆMPE ØRER! Hvilken race er de?

[QUOTE=Skattekat;683596]Mon Omar slikker sig om munden, fordi han ved hvor lækker han selv er :?
[/QUOTE]

Det var lige min tanke :tihi::tihi:

De andre er også dejlige, men han er bare :smelter:

Jeg tror, det er de sjældne norske sæter-katte. :?

De har udviklet store ører for at kunne høre hinanden over lange afstande. Der er jo meget langt fra den ene ende af Norge til den anden… :stuck_out_tongue:

Aaaaajjj Veena!!! :argh:

Du véd jeg er VILD med Fayette, hun er SÅ smuk!! :hjerte:

Men at du viser billeder af OMAR!! :wittsend::brist::brist::brist:
Han er såååååå søøøøøøøøøød! :wehuu::inlove::hjerte::hjertehop::kindkys::cry:

Dine katte er Virkelig virkelig smukke! Jeg håber med tiden at kunne lave katte som Omar & Fayette (i cinnamon/chokolade ;))

SUK :smelter:

Det er Orientalsk Korthår - og ja, de ér SÅ smukke! :hjerte:

/Mette

Jeg skal IKKE have en gnistrende sort OSH!!!

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: jøsses nogle skønne misser du har dig der:hjerte:

Fantastiske billeder…! Og sikke nogle smukke øjne Fayette har :smelter:

[QUOTE=FinnFrode;683664]Jeg tror, det er de sjældne norske sæter-katte. :?

De har udviklet store ører for at kunne høre hinanden over lange afstande. Der er jo meget langt fra den ene ende af Norge til den anden… :p[/QUOTE]

hahah…du er sjov Finn…Jeg ka’ godt lide din humor…:lol::high5:
Sjovt svar til sjovt spørgsmål…

Har lige først i dag lært om forskellen mellem Orientaler og Siameser…(via forummet).:smiley:

[QUOTE=FinnFrode;683664]Jeg tror, det er de sjældne norske sæter-katte. :?

De har udviklet store ører for at kunne høre hinanden over lange afstande. Der er jo meget langt fra den ene ende af Norge til den anden… :p[/QUOTE]

:høhø:
Ja,jeg bor jo midt i “ingemannsland”,så dette er helt korrekt.

Tusen takk alle sammen.:slight_smile:

Det er visst mange som har Omar som en storfavoritt.
Han er altså bare gjennomsnill :hjerte:
Men tja,litt ramp er det ved han, han elsker sure sokker og frisere hår :yikes: Det var nesten så jeg måtte skrike høyt i dag,for jeg er så hårskjær!!
Et mislykket bilde da jeg egentlig fotograferte Milla,og han plutselig befant seg oppi hodet mitt :gruble:

Men Mette da, jeg kan jo altså bare lage en Fayette og en Omar til deg jeg,bare å si fra.:høhø:
Eller så får du komme på kjærestebesøk til Norge :cool2: Han skal chippes etterhvert,men vi får se hvordan han holder seg med markering. Det er jo bare en ferje mellom oss. Jeg satser jo ikke på cinnamon :slight_smile: