Spareprogram Zooplus

Hejsa :slight_smile:

Er der nogen, der har styr på spareprogrammet zooplus kører med?
Det med 5 % i et år for 25 kr. og 5% i tre år for 50 kr.

De eks. 50 kr for tre år. Er det en engangsbetaling eller hvordan fungerer det? Jeg kan ikke helt greje det :slight_smile:

Med venlig hilsen
Britta

Det er en engangsbetaling ja :slight_smile:

Tak Camilla.

Så er det jo med at bestille den på tre år. Det vil da være fjollet andet, tænker jeg :slight_smile:

Venligst Britta

Jeg bliver altså lige nødt til at høre hvor I finder den mulighed?
Og om det er på .dk, .de eller .uk?

[QUOTE=Løvehjerte;1202658]Jeg bliver altså lige nødt til at høre hvor I finder den mulighed?
Og om det er på .dk, .de eller .uk?[/QUOTE]

den er ihvertfald på de :slight_smile:

[QUOTE=Løvehjerte;1202658]Jeg bliver altså lige nødt til at høre hvor I finder den mulighed?
Og om det er på .dk, .de eller .uk?[/QUOTE]

Den burde være på alle siderne, for den er tværgående, om man så må sige. Når du har købt den, gælder den uanset sitets nationalitet. Den følger dit login.

EDIT: Gå ind i “Mit Zooplus” og find “Spareprogram” i venstremenuen.

[QUOTE=galath;1202667]Den burde være på alle siderne, for den er tværgående, om man så må sige. Når du har købt den, gælder den uanset sitets nationalitet. Den følger dit login.

EDIT: Gå ind i “Mit Zooplus” og find “Spareprogram” i venstremenuen.[/QUOTE]

Det ser ikke ud som om, at jeg har den mulighed. Øv! Mon det er fordi jeg primært har handler på .dk frem for .de…

Det står så ikke hos alle :frowning: Sandsynligvis har man kun det punkt, hvis man rent faktisk HAR spareprogrammet :slight_smile:

Tjah, det kan da godt være. Det lader til, at være forskelligt, hvad der tilbyder i de forskellige lande. Og også forskelligt, hvor mange procent kunderne tilbydes :S Hvor længe har du været kunde hos Zooplus alt i alt - og hvor meget har du handlet for? Jeg ville tro, det var mere afgørende. Men jeg ved det ikke.

Det kan selvfølgelig godt være. Jeg troede, det måske stod der, så man kunne gå ind at vælge det til. Men det eksisterer måske kun som personlige tilbud.

Da det begyndte, var det i hvert fald udelukkende personlige tilbud - det var bestemt ikke tilgængeligt for alle - og det tyder på, at det stadig er sådan :slight_smile:

Ellers så skriv til dem og spørg :slight_smile:

Jeg har det og det var noget jeg blev tilbudt den ene gang jeg handlede derinde.

Tak.
Vi har ret mange dyr, så jeg har handlet en hel del på Zooplus, men primært på .dk. Jeg har skrevet til dem. :slight_smile:

Nogen der ved, om man stadig kan købe sig til de 5%, hvis man i forvejen får 10% opdrætterrabat? :slight_smile:

Det er den eneste rabat, der kan kombineres med opdrætterrabat - sikkert fordi man rent faktisk betaler et beløb for at få den :slight_smile:

Hej igen.
Der stod ved mig, at det kun er udvalgte kunder, der får tilbuddet om spareprogrammet.
Så jeg har vist været meget heldig.

[QUOTE=Endoria;1202695]Hej igen.
Der stod ved mig, at det kun er udvalgte kunder, der får tilbuddet om spareprogrammet.
Så jeg har vist været meget heldig.[/QUOTE]

Jeg mailede, og har netop fået samme svar. Heldigvis blev jeg i samme omgang tilbudt at være med. :slight_smile:

Sikke fedt Katja :slight_smile:

Ja. :slight_smile: Nu hvor jeg forlængst har droppet planerne om opdræt, kan jeg nemlig ikke bruge mit gamle stamnavn og derved få opdrætterrabat. Men det gør jo ikke de daglige udgifter færre, så rabatter modtages med kyshånd. :slight_smile:

hvordan er det nu, man får opdrætterrabat? for jeg har været så dum aldrig at benytte mig af det, selvom jeg har stamnavn :wink: har til gengæld spareplanen, som jeg er godt tilfreds med :slight_smile: