Sparta tisser over alt

Øv det er jeg da ked af at høre, hvis man altså kan sige det - for det er jo godt for missen, at den ikke er syg :slight_smile:
Håber Feliway hjælper og at du snart får bugt med problemet :slight_smile:

Opdatering: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?27003-Opdatering-efter-neutralisering-af-Sparta-(og-Mitzi)&p=542318#post542318

Hvor er hun dygtig :wehu:

Min mor havde smidt dynerne ude i gangen fordi de skal vaskes, og alligevel valgte hun at gå på bakken og lave en STOOOOOR tissetår :wehu::wehu::wehu::wehu::thumbup::wehuu:

For snart mange år siden havde jeg en fertil hunkat, som var på P-piller. Hun havde perioder, hvor hun tissede udenfor bakken. Mit bud er umiddelbart, at det enten er noget hormonelt (hvis blærebetændelsen er helt væk) - eller at hun på én eller anden måde ikke har det godt, og fortæller det ved at tisse rundt omkring. Som Rikke skriver, ville jeg også tjekke om blærebetændelsen er helt væk.

Blærebetændelsen er helt væk, og de blev neutraliseret d. 28. januar, plus der er en feliway i kontakten og vi er ved at træne det som lenshow skriver længere oppe. :slight_smile: