Speciel sele til bengaler killing

Hejsa kære med kattegale :D:p

Har en veninde som har fået sig en dejlig bengaler killing. Hun vil gerne lærer den at gå i sele men har svært ved at finde en sele der kan passe til katten, da katten er slank og lang. De almindelige seler passer ikke da stykket mellem hals og mave bliver for kort.
Er der nogen der har erfaringer med seler til bengaler katte og kan anbefale en bestem slags line/sele? :slight_smile:

Måske noget i denne retning ?

Ikke at jeg har erfaring med katteseler, men du nævner at almindelige seler ikke passe. Denne er jo netop justerbar.

Mange lovpriser “come with me” selen, men jeg har ikke selv erfaring med den eller hvor den kan købes

Come with me selen er genial og den kan bestilles hos jekas.dk
Absolut god til lange slanke kroppe :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1294982]Come with me selen er genial og den kan bestilles hos jekas.dk
Absolut god til lange slanke kroppe :)[/QUOTE]

Jeg kan ikke se, at Jekas har en sele, der hedder Come with me. Til gengæld har de den, som Kamilia henviser til ovenfor. Den hedder Easy Walk, og måske har den engang heddet Come with me? Det er i hvert fald sådan en, jeg har, og som jeg mener er en Come with me.

Jeg har en helt ny Come Whit me Kitty, aldrig pakket ud i str small. Den er bordeux/lyserød som sælges for 100 kr inkl porto hvis hun er interesseret. Har selv altid kun brugt denne slags seler og med godt resultat.

Jep det er den samme :slight_smile:

Det er denne model og farven dusty rose

Okay, jamen så er det altså også den samme, som Kamilia linker til ovenfor. Dog på Amazon, men ellers er det denne her på jekas.dk

http://www.jekas.dk/16825-1/?p=12112/

Ja jeg kunne ikke huske navnet så jeg søgte på amazon efter den model jeg mente at have set herinde. Den lader til at have skiftet navn, men ser ud til at være den samme model.

Mange tak for de gode tips :smiley: Nu er der noget at undersøge nærmere:)