Sphynx katte

LOOOOL Jaaa det kan vi da :smiley: Du har set alle mine amatør kager nu jo LOOOL

Du er sandelig også velkommen forbi her - har dog kun pulverkaffe da vi ikke selv drikker kaffe -høhø

PSsst ka ik fordrage kaffe… men cola - det er altid godt!!! GG

Jamen så må vi hellere finde ud af noget… måske vi skal lege med mit modellervoks (sukkermasse) GG

Nøj hvor har vi meget tilfælles - jeg er også cola lover -forelsket -forelsket

Modellerpasta - ihh det lyder spændende!! Det har jeg ikke formået at prøve endnu :smiley:

Haha herligt… vi må hellere hoppe på pb så vi ikke spammer din tråd G

Lidt sent jeg kommer ind i tråden. Men hvad med en Cornish rex, da er da måske ikke pels, men underuld.
Måske din man kan accepterer det :smiley:
Den skulle også være allergi venlig :stuck_out_tongue:

Tjaeeee, jeg har nu altid både hørt og læst det slet ikke er hårene man er allergisk overfor men kropsskællene.
Min fornemmelse er det er et godt salgsargument.
Men det er en god ide at prøve sig frem ved at opholde sig længere tid hos en opdrætter af racen.

Det er selve det at den ikke har hår der skræmmer manden, samt de store øre og at den er tynd ud…

Jamen cornish rex har jo hår, eller det er underuld. Men den er jo dækket af en tæt underuld. Det er underulden der gør, at den faktisk ikke fælder.

Pelsen ligner lidt fåreuld, samt har den krøllede knurhår. Jeg synes den er sååå sød [bigloony]

Vil foreslå dig at du tager ham med og lader ham møde nogen hos en opdrætter. For mig vinder de i virkeligheden. Billeder kan man godt tage lidt afstand fra, da de jo nu engang har et meget specielt look :slight_smile: Så kan det være han bliver mere hooked på tanken, heh.

Han har slet ikke lyst hehe så kan ikke rigtigt gøre mere nu… Kun håbe at lægen giver god for vaccination

Sphynxen er ellers utrolig lækker at røre ved, jeg fik udraderet alle fordomme for katten på en udstilling.
Jeg syntes også den var en underlig kat -what
Men så så jeg en opdrætter af racen og måtte lige hen og se hvad katten gik ud på.
De var så søde og kærlige. Og UTROLIGT bløde. Jeg havde forventet at mærke sådan nøgen hud. Men de bitte små hår der dækker dens krop er så bløde -forelsket

Syntes det var sjovt, at jo flere rynker de havde jo mere udstillings egnet var de, altså det var rynker man gik efter :smiley:

Måske du kunne lokke ham manden til at se på dem -jegkrydser