Spidercat

Forleden dag, da min kæreste og jeg var gået i seng, og havde sagt godnat, da vi hørte en mærkelig lyd, vi lagde ikke mere i det, da vi jo bor sammen med en killing, af mærket MCO, så derfor er en mærkelig lyd bedere end ingen lyd. Efter et stykke tid, skulle jeg vende mig om, og opdager en kæmpe nullermand, OVENPÅ DØREN. Der gik ca 15 sekunder, før det gik op for mig, at det var fie, der sad der oppe:uha: Jeg vækkede straks min kæreste, (Da jeg ikke selv kan nå derop:sshh:) Han fik hende ned, og vi blev enige om, at hun nok havde fået en forskrækkelse, og ikke ville gøre det igen.
Vi blev klogere, for nu er vores 4 kilo tunge MCO kiling på 9 mdr begyndt at bruge døren, som sin egen personlige køjeseng -surrender

Og moralen er, hvis man vil have kat, skal man hverken være sart, eller have dårlige nerver :stuck_out_tongue:

Næh et solidt nervesystem og et lige så solidt hjerte, er absolut noget af det bedste at have, hvis man er katteejer :thumbup::thumbup:

Dejlig opfindsom missekat, men jeg ville da ikke have noget imod at se billeder af akrobaten:tihi:
Knus Elin

Hehe, de er altså nogle tosser en gang imellem :smiley:

Jeg forsøger at snuppe hende næste gang hun er på klatretur :smiley:

Ha ha skøre mis, hun vil da bare ha’ overblikket.
Det varer sikkert ikke længe før hun begynder at springe ned i sengen på de underligste tidspunkter :høhø:

HA HA HA gad vide om hun har lært det hjemmefra? :høhø:

Det ved man aldrig Birhte, er nysgerrig efter at vide, om Annettes andre killinge købere har det lige så sjovt som vi har, eller om vi bare har været heldige :stuck_out_tongue:

Schhhhhhhhh jeg afslører INTET vedr. de andre YDERST veldisciplinerede killinger!!

Louise… Sagde jo du fik dig en cooner LOL

Det kan jeg ærligt sige hun ikke har (men der var hun jo også for lille) :tihi:

Kan i hvertfald godt sige, at det ikke er Nynne. Hun får ALDRIG sin numse derop, uanset hvor meget hun ynker og prøver…