Jeg kan se en del billeder/ video af katte der er optaget af fisk eller mus på en iPad eller tablet.
jeg har selv prøvet at finde et på appelstore, men kan bare ikke finde ud af det.
hvad søger i på eller hvad heder jeres Apps?
Jeg har prøvet denne til mine. Nogle af dem syntes, den var sjov - andre blev vildt frustrerede over den og forsøgte at grave sig ned under den for at finde musen, når den forsvandt
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.littlehiccup.GameForCats
Hvis du søger på Games for cats, får du dette resultat på Google Play:
Jeg vil gætte på, du skal søge på det samme til Apple-produkter.
Søren Sko har spillet lidt på Morten Elwarths telefon Gad vide om Dorthe kan huske hvad det hedder…? (Min telefon kan slet ikke sådan noget smart noget
)
VH
Susanne
Vi bruger en, der hedder “Cat playground” mener jeg det er.
[QUOTE=Susanne W;1275196]Søren Sko har spillet lidt på Morten Elwarths telefon Gad vide om Dorthe kan huske hvad det hedder…? (Min telefon kan slet ikke sådan noget smart noget
)
VH
Susanne[/QUOTE]
Næ, det kan jeg ikke, men Morten kunne da lige kigge efter Den hedder Mouse for cats
Venligst
Dorthe
Rigtig mange tak for jeres svar. Nu har vi lidt at gå efter
Jeg ville nok været lige så betænkelig ved dette legetøj som ved laserpennen. Bruger man den, bør katten afslutte legen med positivt resultat, f.eks. en godbid, som den “fanger”.
Jeg holdt op med at bruge det, fordi mine - i hvert fald nogle af dem - blev drønfrustrerede over det. Så jeg er sådan set enig, men det kommer måske nok an på katten.
Ja de får ikke afsluttet jagtfrekvensen, som ved en kat slutter med fangst eller drab. Det er ok med forsøg på et øve sig, men hos nogle individer giver det OCD lignende adfærd og stress/konflikt. Det skyldes nogle stoffer i hjernen, som jeg ikke vil komme videre ind på her. Katten starter ofte med at udvise frustration eller besættelse, søgen, og så bør man stoppe straks.