Spiller du Rumble?

Jeg har lige opdaget et nyt spil på iPhonen som hedder Rumble. Det er også noget med at lave ord ud af bogstaver, og virker ret sjovt :slight_smile:

Hvis andre også er hoppet på det, så er mit brugernavn Thomani, og jeg er frisk på nogle spil :slight_smile:

Min datter - som lige har fået sig en iPhone, kom osse lige og spurgte om jeg spillede det. Men det ser ud til at være et æbleprodukt, så alle os med androider er ude i kulden :frowning:

Nå, hvis det bli’rpopulært, mon så ikke der kommer en android-version osse? :slight_smile: :kryds: I mellemtiden… må I hygge jer :klapper:

Jeg er også på og hedder hystade ligesom i wordfeud
Tine

Jeg har spillet det nogle gange, men jeg er absolut ikke imponeret over ordforrådet og flere gange vil den ikke acceptere ord jeg ved eksisterer.

Sådan har jeg det med Wordfeud. Og søren kan finde flere “ord” som ikke eksisterer i det danske sprog.

Det er helt sikkert ikke min erfaring - alle de ord jeg ikke kendte har kunne slås op i ordbogen efterfølgende.
Men kom gerne med eksempler :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;830121]Det er helt sikkert ikke min erfaring - alle de ord jeg ikke kendte har kunne slås op i ordbogen efterfølgende.
Men kom gerne med eksempler :-)[/QUOTE]

Kan ikke huske dem. Det har vist heller ikke været ord, men nærmere 2-3 bogstaver sat sammen… Når man tænker på at forkortelser ikke godtages, så er det lidt ringe synes jeg.

der er da masser af forkortelser, der godtages i Wordfeud - alle dem der ikke bruges punktum.

Jeg mente ikke der var et dansk ord der hed “rink” - men jeg kan se i ODS at der i al fald engang HAR været det. Den nye danske ordbog vil dog ikke kendes ved det…

Til gengæld vil jeg da absolut mene at “nedbidt” er et ord. men det ville Wordfeud ikke være med på…

Ja, WF kan have problemer med sammensatte ord - det har jeg også oplevet.

Jeg spiller rumble. Jeg hedder blabl :slight_smile:

Jeg hedder Quasimodo79

Jeg hedder RikkeCG.

Jeg gider ikke spille med Simone mere, hun gav mig monster høvl i går! :hmpf:

:tihi:

[QUOTE=DK Thomani;831071]Jeg gider ikke spille med Simone mere, hun gav mig monster høvl i går! :hmpf:

:tihi:[/QUOTE]

:sorry:

Der er en konkurrence i svigerfamilien om at tæve mig i Rumble. Det er ikke lykkedes for nogen af dem endnu :tihi:

Der er en konkurrence i svigerfamilien om at tæve mig i Rumble. Det er ikke lykkedes for nogen af dem endnu :tihi:[/QUOTE]

Hm, det lyder som en udfordring :muhaha:

Kom an :hyp:

Når du mindst venter det :cool: