Spiraler

Jeg har haft de her spiraler til katte liggende i flere år efterhånden, men ingen af mine tidligere katte har set lyset i dem :roll_eyes:
Men Kodak og Donkey er helt vilde med dem og de bliver brugt til både at apportere og til at spæne efter dem om alt huset :crazy_face:

17 Synes om

Finn elsker dem også. Det er virkelig yndlingslegetøjet. :100: Det er første gang jeg har en kat, som kan se fidusen i dem. :grinning:

6 Synes om

Her i huset er de også et stort hit, både blandt killinger og voksne.
Agatha på 7 kan drible den gennem hele huset i timevis :tihi:

5 Synes om

Jeg kan konstatere dit hjem ligger lavt. Når det er så fugtig i haven, at kattene slæber fisk med ind :sunglasses:, hvor er de dygtige de to små :hjertekat:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Jeg bor ved siden af gadekæret …

6 Synes om

Finn går i øvrigt ofte rundt i huset med en friskfanget spiral i gabet. Det får hans vejrtræning til at lyde som Darth Vader og gør hans brægen meget imponerende at høre på. :sunglasses:

7 Synes om

Jeg vågnede på et tidspunkt med en spiral fastklemt mellem ballerne … :hoho: :ups:

6 Synes om

:klappe:

3 Synes om

Jeg har fået nogle billeder på nethinden, som jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved :see_no_evil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det er Finn og hans Darth Vader-vejrtrækning du tænker på, ik’?
Jeg har heldigvis aldrig været til det der Star Wars eller hvad det nu hedder, så det generer ikke mig … :wink:

3 Synes om

Desværre @Skattekat, det er det ikke :wink:, det er det her

Med venlig hilsen

Nåhmen … den sidder der jo ikke længere

3 Synes om

Så kan man jo undre sig over, hvordan den var endt der? :ups:

4 Synes om

Men vil vi vide hvordan den er endt der!? :see_no_evil: :engel: :klappe:

4 Synes om

Huskede de så også at trække dig op :lol:

1 Synes om

Er der ikke noget på TV Charlie I skal se … :huh:

5 Synes om

Desværre, jeg kan kun se DR online. :p:

2 Synes om

Jeg kender ikke programmet, er du med i en program der :wink:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Sikkert @Beimis - med en udførlig redegørelse for, hvordan spiralen var endt, hvor den var
:flojte:

1 Synes om

Det lyder som den dag, jeg fandt et hårspænde under brystet, da jeg trak af nattøjet :tihi:

3 Synes om