Jeg har haft de her spiraler til katte liggende i flere år efterhånden, men ingen af mine tidligere katte har set lyset i dem
Men Kodak og Donkey er helt vilde med dem og de bliver brugt til både at apportere og til at spæne efter dem om alt huset
Finn elsker dem også. Det er virkelig yndlingslegetøjet. Det er første gang jeg har en kat, som kan se fidusen i dem.
Her i huset er de også et stort hit, både blandt killinger og voksne.
Agatha på 7 kan drible den gennem hele huset i timevis
Jeg kan konstatere dit hjem ligger lavt. Når det er så fugtig i haven, at kattene slæber fisk med ind , hvor er de dygtige de to små
Med venlig hilsen
Jeg bor ved siden af gadekæret …
Finn går i øvrigt ofte rundt i huset med en friskfanget spiral i gabet. Det får hans vejrtræning til at lyde som Darth Vader og gør hans brægen meget imponerende at høre på.
Jeg vågnede på et tidspunkt med en spiral fastklemt mellem ballerne …
Jeg har fået nogle billeder på nethinden, som jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved
Med venlig hilsen
Det er Finn og hans Darth Vader-vejrtrækning du tænker på, ik’?
Jeg har heldigvis aldrig været til det der Star Wars eller hvad det nu hedder, så det generer ikke mig …
Desværre @Skattekat, det er det ikke , det er det her
Med venlig hilsen
Nåhmen … den sidder der jo ikke længere
Så kan man jo undre sig over, hvordan den var endt der?
Men vil vi vide hvordan den er endt der!?
Huskede de så også at trække dig op
Er der ikke noget på TV Charlie I skal se …
Desværre, jeg kan kun se DR online.
Jeg kender ikke programmet, er du med i en program der
Med venlig hilsen
Sikkert @Beimis - med en udførlig redegørelse for, hvordan spiralen var endt, hvor den var
Det lyder som den dag, jeg fandt et hårspænde under brystet, da jeg trak af nattøjet