Spiseseddel - Albertslund

Har I set, at spisesedlen for Albertlund-udstillingen er offentliggjort :slight_smile:

Og så skal man lige lægge mærke til at udstillingen er DOBBELT - altså i 2 dage, det er ellers ikke noget Racekatten gør brug af, men det er nok en nødvendighed for at få nogle kroner i kassen igen :slight_smile:

Der er også lige et link :
http://www.racekatten.dk/default.aspx?pageid=170

Så kan man jo lige studere dommerpanelet . . . . om det er noget man vil ofre penge på :tihi:

Hmmm ja, der er virkelig masser af kategori 1 dommere…

[quote=Gugger;190742]

Så kan man jo lige studere dommerpanelet . . . . om det er noget man vil ofre penge på :tihi:[/quote]

Nogen gange så er det altså lidt forfriskende med nye øjne, Lotte :stuck_out_tongue: Jeg kunne nu godt finde på at tilmelde, ene og alene fordi jeg faktisk synes vi ind i mellem tærsker rundt i de samme dommere hele tiden.

Enig i, at nye øjne kan være en god ting. Til gengæld har jeg ret svært ved at se det nye ved denne dommerliste? :?

Nå, det er også ligemeget, ved nærmere eftertanke. Der er Regional Awards Show i Wien den week-end, og det vil jeg nødig gå glip af. :slight_smile:

Hold da op, hele 3 muligheder, nu er du da osse så nærttagende synes jeg :tihi:

Tja, jeg har et par yndlingsdommere i blandt de der kommer og udstillingen er tæt på så mon ikke vi melder et par katte til, når man kan tilmelde sig. :thumbup:

KH

Sofie

Hvis det går godt colourpointens hobbyudstilling, så tror jeg at jeg tilmelder Artos…nogen der kender dommeren i kat. 4? :?

Donatella er egt italienerinde bosat i Rom, men hun har meldt sig ind i den slovakiske klub (derfor SK):tihi: Hun har selv opdrættet EUR og ORI en kort overgang, men hendes hjerte ligger hos KOR:hjerte:

Jeg ved ikke lige hvad det er du syn’s der er forfriskende ved denne liste :uha: - i mine øjne er den ret så kedelig og triviel . . . . :thumbdown:

Dog er det ikke offentligt gjort på racekattens hjemmeside men på den udstilling vil der afholdes special shoe for Tyrkisk Van og Tyrkisk Angora…
Så der skla nok blive fest og farver… vi prøver ihvertfald i klubben og stable noget på benene…