Spisetid

Når der bliver serveret lækkert vådfoder, kan man godt glemme at være uvenner for en stund … (det første billede er taget med min mobil)

Desværre holder enigheden op, lige så snart spisning er overstået :S

[QUOTE=Skattekat;723820]Når der bliver serveret lækkert vådfoder, kan man godt glemme at være uvenner for en stund … (det første billede er taget med min mobil)
Desværre holder enigheden op, lige så snart spisning er overstået :S[/QUOTE]

Dejlige billeder. Og de er da på rette vej, når de kan holde hinanden ud ved fadet. :slight_smile:

Enig med Finn! Kan man deles om maden, skal det andet nok komme. Også selv om det tager laaaaaaaaaaaaang tid:trøste::thumbup:

Ja, det skulle man jo tro, ikke? :S

Her kan de også sidde lige så fint lige ved siden af hinanden og spise guffer - for så at hvæse med det samme, den sidste er nedsvælget :frowning:

Men - jeg har nu heller ikke tænkt mig at give op. Det vigtigste er jo, at alle katte trives, selv om der er lidt spektakel engang imellem :slight_smile:

Sjovt nok er det Bambina, der er tættest på at bløde op … hende jeg havde frygtet mest for :cool:
Jeg troede drengene hurtigt ville se det sjove i sådan en vildbasse, men nej, de synes han både er grim og dum :mad:
Det værste er, at han nu har lagt sig ud med Gimpen og det tror jeg ikke sådan lige hun glemmer … senilitet eller ej :blegne:

samme situation har vi herhjemme med hvæsemissen og det skeløjede bæst. De har mere eller mindre spist af samme skål hele tiden på trods af at de faktisk har en hver. Hvæsemissen er dog ofte uvenner med det Skeløjede bæst bagefter, men det er blevet så meget bedre efter jeg har haft Ayoe med ind over.

Katteadfærdsbehandler kan anbefales så meget!! Det er nogen af de bedste penge jeg nogensinde har givet ud… og vi er godt på vej til at blive gode venner herhjemme. Hvæsemissen lagde faktisk op til leg idag hvor det Skeløjede bæst flygtede… det ville han ikke :wink:

I aner ikke hvor meget jeres historier minder om den der foregår herhjemme. Bernie har været her 1,5 år, og Freja holder stædigt på, at Bernie er dåååm. De har fra starten kunne dele mad og bakke. Selvom der var to, valgte de altid den samme.

Det er altid dejligt at se fremgang og man skulle jo synes at det ikke kan stå helt galt til når man kan spise sammen :smiley:

Pludselig en dag kan hverken Miden, Hystaden, bøllen eller gimpen huske andet end banditten altid har været der…håber jeg

Fine misser - håber de bliver bedste venner med tiden :slight_smile:

Det håber jeg også … og hellere i går, end i morgen :kryds::kryds::kryds:

Jeg tror jeg nu har fundet udaf, hvorfor det før i tiden ikke har været noget problem at sammenføre katte her i huset … dengang havde jeg Tarzan!
Tarzan var støddæmperen herhjemme, han var så sød og blid og godmodig og det var altid ham der tog godt i mod nye katte … for så at signalere til resten af flokken, at alt var OK :ok:
Men nu er han desværre ikke her længere :ked: