Splitlinger 7 uger

Nå nu jeg er igang med at vise billeder, så synes jeg også i skal få lov og få et lille kig på Splitlingerne, de dejlige unger -forelsket

Zion - den madglade dreng, der tager bad i maden -tihi

Tanza - den lille pige som bare er en charmetrold uden lige -forelsket

Shumba - ham alle tror er en pige -tihi hans holding er at mennesker skal kravles i og på -forelsket

Narnia - bassepigen, hun giver mig dårlige nerver, hun kravler op på alt og gerne i toppen af kradsetræet -uha

Gandor - potefyren som han er døbt - ja hvad kan jeg sige, han er bare dejlig -forelsket

Savannah - for dem som har mødt hendes oldemor Monroe, så er i ikke i tvivl om hvad hende her gør ved mit hjerte -forelsket-forelsket

Kan jo nok afsløre at der nok er en eller flere af dem som bliver boende hjemme :stuck_out_tongue:

Uhh hvor er de altså bare lækre -forelsket var det mine beholdt jeg nok dem alle -tihi

Aaaw de ser skønne ud!

hvor er de bare søde -wehuu

de er skønne malene… det blik narnia har der… jeg er helt solgt

årrh hvor er de bare skønne alle sammen -wehuu

Altså Malle . . . . . nu hopper mit hjerte også, og vores insideviden kan jo godt røbe, at Monroe var den skønneste tøs jeg/vi længe har kendt.
Og at hendes første kuld blev lavet nede i min kælder, sammen med Androkles -wehuu Hun fik 7 vidunderlige killinger som lagde kimen til en helt række af de lækreste cooner, med et udtryk, vi ikke finder i dag -lovelove

Håber da at lille Savannah vil bringe dig nye overraskelser, hun er så sandelig sin oldemors udtrykte billede -kitty

Åhh de er kære :smiley:

De e skønne -wehuu

Hvor er de søde…-wehuu

Næææhh, nogle dejlige små misser. Hvor er de kære -wehuu-wehuu-wehuu