Spøgelses billede

Uha uha. Det er fan’me uhyggeligt du, for det der billede kunne jo under ingen omstændigheder være konstrueret [bigloony]

[/quote]

-LOL så må jeg da lige høre hvad han har lavet der… -høhø

Nej MANDEN på billedet hedder finger til efternavn…billedet er garantert taget med en af de der små kompakte kameraer. Hvis man kigger meget grundigt på billedet kan man se at det der er øret er en finger med en negl…og selve hovedet må være noget af en anden finger. Jeg har selv nogle gange fået min egen finger med på billedet også selvom jeg da ikke syntes at jeg har strittet så meget med fingrene da jeg tog billedet.

hvor skummelt, meeen jeg tror nu det er e finger og kameraet der i dette tilfælde spiller et puds…

Personligt tror jeg på der er ånder… Jeg har selv en lilel ånderotte der besøger mig engang imellem… Jeg kan ikke selv kalde på den, og kan heller ikke få kontakt til den når den er her…

Men jeg kan mærke og se den vimse rundt, og sidde sig på min skulder, som den gjorde så mange gange da den var i live…

Jeg kan mærke på den den ikke vil noget ondt, så jeg er ikke bange når den er her :slight_smile: