Spøgelses billede

http://hunde.dyregalleri.dk/html/alb_vi … 2#comments

Jeg havde ærlig talt nær skulle skifte trusser da jeg fandt ud af hvad jeg skulle kigge efter på billedet…

Puha!

Jeg tror lige jeg venter med at se billedet til i morgen.
Er undervejs i seng, og skulle nødig få mareridt -øøøvvvs

Ja jeg tror ærlig talt heller ikke at jeg sover i nat… sidder helt vildt med paranoia og kigger bagud for at kigge på døren hele tiden. Og kæresten sover self… tsk!

Uhh -what
Det ligner jo en gl. mand. -øøøvvvs

Ja, det ligner en gammel mand. Men den slags afskrækker mig nu ikke. Vi har selv en “elmand” løbende her som piller ved vores el-ting i perioder. Skide irriterende når det står på. Det kan være vores pc’er, tv’et, køleskabet, vaskemaskinen, lamper og det elektriske på bilerne (især er han vild med vinduesviskerne). Fælles for tingene er, at det meste kommer til at virke igen lige så pludseligt, som det holdt op med at virke.

ja ja… det tror jeg altså ikke en pind på!

jeg kan slet ikke se hvordan dette skulle blive til et spøgelse el noget, for mig at se er der intet skummelt at se på det billede

hmm jeg kan da heller ikke se hvad det er der er åhh så scary ved det billede? heh

uaneet om netop dette billede er ægte eller ej, så tror jeg no til dels også på tilstedeværelse af eksterne entiteter…

min morfar døde for 15 år siden jeg var 12…

da jeg var 17 flyttede jeg sammen med min mormor og boede hos hende i 6 år

mens jeg boede der skete er gentagne gange mærkelige ting som jeg aldrig snakkede om fordi jeg tænkte - “ingen vil tro mig”

men en aften var kæresten på besøg… og mens vi sidder og hyggesnakker i sengen så sker det igen

det er forsommer, lunt, ingen viduer åbne og døren til værelset er lukket…

pludselig ændres luftfugtigheden og temperaturen i lokalet falder så meget så at vi kan se vores ånde,. alle gardinerne blafrer og tvet slukker…

min kæreste blev så bange at han var ved at tude, jeg havde set det før og bliver som altid bange men er ikke ved at pisse i bukserne som førte gang…

jeg beder ham tjekke termometeret som hænger ligeved døren og det viser 8 graders varne… den er gået fra 23 grader til 8 på under 30 sek.,.

lyset begynder at flakke vildt og min kæreste blir så bange at tårerne kommer frem… han er parat til at løbe men han fryser totalt og kan slet ikke flytte sig…

som altid stopper det lige så brat som det er kommet - gardinerne falder ned, temperaturen stiger langsomt og tvet tænder igen…

Selvsagt havde kæresten ikke lyst til at komme igen… så resten af tiden vi var sammen var vi hos ham… men jeg oplevede det igen en gang til,.,

Der er ting der ikke kan forklares… tidspunkter hvor fysikkens love tilsyneladende bliver sat ud af spillet… det er rædsomt… og jeg håber personlig aldrig jeg oplever det igen…

hvad det var - det ved jeg ikke… jeg ynder at tro det var morfar…for at tillægge det noget godt - men jeg aner det ikke…

Bare jeg aldrig behøver opleve det igen…

Jamen jeg har da også haft nogle oplevelser…

Og jeg er da 100% sikker på der er mere mellem himmel og jord!

Men lige det der billede køber jeg ikke!!

Nå jeg troede det var den smarte frisure som lignede en brun skottehund.

Det er jo også meget praktisk at spøgelset har et flagrende hvidt gardin på som kappe eller sådan. Så er man ikke i tvivl.

Hvad har du oplevet Naja?

Jeg har selv aldrig oplevet noget, men synes det er super spændende at høre om Ss

Og puuuh sikke en skræmmende oplevelse du havde der Miss T -uha[/quote]

Det var engang jeg var 13-14 år… vi var hjemme hos min veninde og skulle jo prøve det her Ånden i glasset…

Og vi var 4 tøser… og vi var jo radselsslagne…

Det var aften og det var sommer og lun som bare fanden… så vinduet stod på vid gab

Vi havde så læst os til at meldte der sig en ånd med star bogstav S skulle man smadre glasset…
Alf hvilken grund husker jeg ikke… -shhhh
og det gik hverken værre eller bedre at det meldet sig en ånd med S… Min ene Veninde gik i total panik og for over til vinduet og smed glasset ud fra 2 sal… -uha Vi hører alle sammen glasset smadre… og Min venindes mor kommer styrtene og spørg hvad der forgår… vi forklare hende sagen og hun blir stik tosset. og siger at vi jo selvfølgelig når det blir lyst skal ryde skårne op…

Da vi så kommer ned næste dag for at ryde op… ligger glasset og har ikke en ridse… -uha -uha

Ånden i glasset vil jeg kraftigt fraråde - især unge og skrøbelige mennesker. Det er virkelig ikke legetøj.

Hvad har du oplevet Naja?

Jeg har selv aldrig oplevet noget, men synes det er super spændende at høre om Ss

Og puuuh sikke en skræmmende oplevelse du havde der Miss T -uha[/quote]

Det var engang jeg var 13-14 år… vi var hjemme hos min veninde og skulle jo prøve det her Ånden i glasset…

Og vi var 4 tøser… og vi var jo radselsslagne…

Det var aften og det var sommer og lun som bare fanden… så vinduet stod på vid gab

Vi havde så læst os til at meldte der sig en ånd med star bogstav S skulle man smadre glasset…
Alf hvilken grund husker jeg ikke… -shhhh
og det gik hverken værre eller bedre at det meldet sig en ånd med S… Min ene Veninde gik i total panik og for over til vinduet og smed glasset ud fra 2 sal… -uha Vi hører alle sammen glasset smadre… og Min venindes mor kommer styrtene og spørg hvad der forgår… vi forklare hende sagen og hun blir stik tosset. og siger at vi jo selvfølgelig når det blir lyst skal ryde skårne op…

Da vi så kommer ned næste dag for at ryde op… ligger glasset og har ikke en ridse… -uha -uha[/quote]

Aiiii hvor uhyggeligt -bleg -bleg

Jeg har selv haft en “uforklarlig” oplevelse, med en ældre dame.
Min søster og jeg delte værelse, da vi boede på en gård. Vi lå en morgen (det var weekend, eller ferie, for vi kunne sove længe) i vores seng, da vi pludseligt vågnede ved, at der sad en ældre dame i hjørnet af vores seng. Vi kendte hende ikke og vi anede ikke hvem det var, men hun smilede til os meget sødt.
Vi slumrede vel lidt derefter, hvorefter vi stod op og gik ned til vores mor. Vi spurgte hvorfor mor havde bedt den gamle dame om at vække os, hvortil mor svarede “jeg har ikke bedt nogen som helst om at vække jer”.

Først tænkte vi, at vi måtte have set syner (begge to??? Ja okay!!!) men efter et stykke tid, fandt vi et meget gammel billede på loftsrummet - og på det billede var den ældre dame -what
Efter nogel dage, måtte vi pludseligt ikke gå ind på loftsrumet mere, for mor sagde “der er rotter, og gulvet er så ustabilt, at I vil falde igennem det”… øøøh okay.
Det viste sig, at mor havde set den gamle dame sidde i en SMUK gammel lænestol, med det roligste udtryk i ansigtet.

Det er underligt, når man oplever sådan noget uforklarligt - noget melle himmel og jord, men jeg er fuldt og fast overbevist om, at der findes mere end det blotte øje viser.

Jeg tror også på, at vi har en “form for” skytsengel, for det biluheld jeg havde kunne lige så nemt have slået mig ihjel, men jeg lever i bedste velgående…

Ja det lyder jo HELT hen i vejret - jeg ved det godt -høhø

Jeg vil i øvrigt give May-Britt ret. Ånden i glasset er ikke for sjov.
Det prøvede vi engang for mange år siden, og vi fik også en eller anden “underlig ting” i glasset. Kort tid efter skreg min lillebror højt - og han var altså i et helt andet værelse - han kom ind i stuen og græd.
Han sad og læste i et se og hør (eller ude og hjemme jeg kan ikke huske det) men der var en artikel om en kvinde der troede hun skulle dø - og ordet DØ virkede meget meget kraftigt på ham. Det var virkeligt underligt - og skide uhyggeligt…
Vi gjorde det aldrig mere…

Selv tror jeg ikke på ånden i glasset… Der er så mange vandre historier at det gør helt ondt. Bare læs hjemmesiden der hedder noget med ånden i glasset (søg på google)

Jeg har aldrig selv oplevet noget specielt men det har min familie.

Da jeg var mindre boede vi på et stort gods (lignede nærmest et slot…) Der var 2 soveværelser til mine forældre… Et sommer og et vinter. Når de sov i sommersoveværelset var der intet… Men når de sov i vintersoveværelset så skete der ting og sager.

Min mor kunne om natten høre et lille barn græde… Hun kaldte på mig op til flere gange for at høre om det var mig… Men det var det ikke. Hvis vi låste døren til festsalen så kunne min far høre en der stod og sparkede på døren.

Jeg selv blev tit vækkede om natten ved at nogen råbte mig ind i hovedet.

Mine forældre tænkte ikke videre over det… En weekend skulle min onkel og tante på besøg, og de skulle sove i vinter værelset. Næste morgen kom de ned og fortalte at de kunne høre nøjagtig det samme som mine forældre kunne (det var inden de vidste at der var noget)

Da vi flyttede fra huset, undersøgte min far tingene… Han fandt ud af at huset var brændt i tidernes morgen og et lille barn døde i brænden.

Nå, så flyttede vi så ud der hvor mine forældre bor nu. Min far er sådan at han kan mærke hvis der er noget…

Han har så kunne mærke at der var genfærd eller lign i det hus.

Min far fik så en clavoyant ud og kigge på det. Clavoyanten fortalte at der var en der havde hængt sig i sit slips i min brors dørhåndtag (tror i han sov godt om natten derefter? hehe)

Yderligere var der en mand der havde hængt sig i laden (torvet hang der stadig)… Clavoyanten skulle så ud på høloftet og se om der var noget… Pludselig kommer han løbende hen af loftet og ned af stigen… og siger forpustet “Svinet jagtede mig sgu”

Nej vi troede også bare vi skulle lave fis… og skræmme hinanden lidt… Men jeg skal ALDRIG nogensinde prøve det igen… Jeg kan få helt kuldegysninger af at tænke på det…

Men Hey… jeg kom op i spøgelses historier til min 10 klasses engelsk eksaemen
og hev et 11 tal hjem på den fortælling…

Jeg har heldigvis aldrig selv oplevet sådan noget, men jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end det man kan se.

Selve det billede på hundegalleriet, kan jeg ikke helt se noget skræmmende i… Hvem siger at den “mand” ikke var der i forvejen, eller at det bare er noget der kommer til at ligne at det er en mand… Så det er nok kun skræmmende hvis man selv var der, og var helt sikker på der ikke var noget…

Jeg tror så også gerne på at der er mere end man lige tror, og at man kan opleve skumle ting…

Jeg har selv prøvet, for en hel del år siden, at min veninde og jeg sad i mine forældres bil, som vi havde lånt, og ventede på en vi skulle hente, uden for hans vej. Det var en villavej vi holdt på, der var hække på begge sider af vejen, og den nærmeste vej var foran os. Der var et godt stykke vej ned til næste vej, bagved os.
Vi sad inde i bilen og fjollede lidt. Min veninde havde vippet solskærmen ned, så hun kunne kigge i spejlet og jeg havde jo bakspejlet jeg kunne se i, mens vi så hvordan vi nu lige så ud, da vi skulle til fest.
Pludselig blev vi begge helt stille. Kigger på hinanden, og spørger, så du også det? Hvor efter vi vender os rundt og kigger bag ud… Der er ingen ting at se. Vejen er helt øde. Det vi begge to så, var en hvid skikkelse (ikke sådan hidsig hvid, men lys), der gik bagom bilen. Men der var absolut ingen, og det var ikke muligt at nå væk inden vi vendte os om…
Ham vi skulle hente kom ca. 5 min efter… Og han havde ikke lyst tøj på, og lignede bestemt ikke en der havde prøvet at tage pis på os…

Vi kan stadig begge huske det den dag i dag, og ind i mellem snakker vi da også om hvad det mon var for noget…

Jamen ham der -høhø han er også nogle gange med på mine billeder… -høhø

Er der mere mellem himmel og jord end det blotte øje kan se…ja det tror jeg helt sikkert på…

[quote=“birtheras”]Jamen ham der -høhø han er også nogle gange med på mine billeder… -høhø
quote]

Tænkte nok at det var din mand Birthe -xxrotflmao