Spøjs kat

Min mand køber Daily Mail hver dag og idag var der altså lige en artikel i om en kat

http://www.dailymail.co.uk/news/article … -ears.html På engelsk

For jer som ikke gidder/kan læse om ham kan jeg fortælle at han bor i Chicago og er 2 år gammel. Det extra sæt øre kan ikke høre, er faktisk kun nogle extra lapper der er vokset ud på hans hoved. Udover de extra øre er han helt normal.

Haha, hvor er han da speciel. Sød lille historie :slight_smile:

Han er da bare cute [oregonian_bear9.gif]

Jeg syntes da også han ser helt vild cute ud -forelsket

Vil sige min Arthas (han er meget mærkelig pels anlagt) Kan få sådan nogle stritter også:) Han har nemlig tufser BAG øret, de kan nulles til horn:)

Det må vi da lige se billeder af…

åhh jeg prøver bare forgæves at tage billeder af det, men man kan bare ikke rigtig se dem.

Hans nyeste pelsvoksning er nu på kinderne, der er vokset sådan en to kineser totter ud, så på lang afstand ligner det han hr kinderrød på. Det er jo heller ikke nemt, når man er intet køn :smiley:

Men hra da vist billeder af hans ny udvokset mustage :stuck_out_tongue:

På billederne kan i se sådan noget “vat-hår” der står ud fra hans kinder, lige over knurhårene. De er vokset længere siden billederne er taget:)

Han er da sååååå fin…men sjovt med det skæg der -høhø

tak:) Er også HELT vild med dine perserbasser!

Jah det ligner nærmest vat der er trukket i, min teori er at han ender med sådan et fint ginseng skæg, ligesom kinesere [bigloony] . Det er samme fænomen bag øret:)

Når så skæget bliver langt nok så kan du flette det… -høhø meget kineseragtig -høhø

Jah, fantasien går også hen mod cykelstyr:)
Der er jo uanede potentiale i den kat -høhø

Ej spøg til side, ved ikke hvor han har den spøjse hårvækst fra, men hva et gadekryds skal vel også være lidt af en overraskelse [bigloony]

Det er nemlig rigtig -thumbs men dejlig ser han nu altså ud -forelsket

Vi takker for roserne.

Og sender mange tilbage til dine 3. Er helt væk i den hvide med sort hale. Meget speciel