Spørgsmål.....Levering fra Zooplus med GLS

Så er min pakke kommet :smiley: og jeg ku tag imod den… dog i nattøj og med morgenhår… :tihi:

Det var dælme godt Maria, så bruger vi sikkert samme søde bud :slight_smile: …Og nu huskede du vel at give ham en smæk-kys lige midt i panden, det er han vant til :slight_smile:

Dejligt for dig den kom så tidligt ! og nattøj og morgenhår har han nok set før :stuck_out_tongue:

… lidt sjovt ! jeg fik også lige min bestilling fra zooplus ! han sagde at det var godt/iorden at jeg hang en seddel til ham, det vigtigste var at pakkenummerene var skrevet på og så en underskrift !

[QUOTE=Kattetøsen-too;764718]Dejligt for dig den kom så tidligt ! og nattøj og morgenhår har han nok set før :stuck_out_tongue:

… lidt sjovt ! jeg fik også lige min bestilling fra zooplus ! han sagde at det var godt/iorden at jeg hang en seddel til ham, det vigtigste var at pakkenummerene var skrevet på og så en underskrift ![/QUOTE]Der er vist forskel på de der GLS mænd. Jeg har aldrig skrevet pakkenumrene på, dengang jeg bare lagde en seddel, men de stillede pakkerne alligevel. :slight_smile:

Jeg har også lige fået pakke i dag - helt uden seddel og underskrift :uha:

Det gør vi sikkert… :smiley: Han var ihvertfald meget flink…

Arhhhh… Dog ikke… Tror os helst han ville være fri, med min morgenånde… :tihi:

Jeg har aldrig givet fuldmagt eller sat seddel - men mine pakker fra GLS bliver også bare stillet ved døren.
Nu bor jeg så også ude på landet, men jeg har egentligt undret mig. Posten stiller den jo i garagen, som klistermærket på min postkasse og dør siger…

Min GLS-mand er også rigtig flink, han stiller altid bare pakkerne omme ved garagen, og jeg har aldrig givet en underskrift til det, eller sat en seddel med underskrift…dejligt at slippe for al den bøvl ellers hvis man ikke er hjemme :slight_smile:
7-9-13 og bank under bordet…jeg venter nemlig varer en af de nærmeste dage :kryds:

Gad vide om min GLS-mand vil godkende en håndskrevet faktura i morgen? Nåh, det finder jeg jo nok ud af :wink:

Leverer de kun i hverdage??

Jeps …Ikke lørdage og søndage

:ihhaltsåå:ØV

Hehe sidst jeg fik pakke fra zooplus med gls vækkede de mig omkring kl 10 og jeg absolut ikke nogrenfrisk stressede op fik en t-shirt over hovedet og dynen omkring mig for at åbne døren. hvorefter jeg pænt måtte fortælle dem at jeg altså lige skulle ind og have noget tøj på :ups: (De kiggede nemlig lidt mærkeligt på mig og virkede som om min kommentar gav mening med deres tanker :tihi:)

Heh den anden dag måtte jeg ta’ imod pakkeposten kl 11:30, kun iført trusser, t-shirt og morgenhår.

Til mit forsvar var jeg kommet hjem fra arbejde kl 4… men det kan posten jo ikke se L