Spørgsmål.....Levering fra Zooplus med GLS

Hej alle… :smiley:

Jeg venter jo spændt på min pakke fra Zooplus til Oliver…
Den er landet i Kolding her idag, så regner med at den kommer imorgen…

Men hva tid på dagen plejer GLS at komme? Jeg skal nemlig til et praktik møde kl. 10, som vare et par timer…

Kan man sætte en seddel på døren om at de bare skal stille pakken? Iså fald, hvad skal de bruge af oplysninger på den seddel?

VH Maria:pote:

Hos mig kommer de gerne imellem 13 og 15. Men jeg tror de begynder at køre ud ved 9-tiden.

Med hensyn til at de stiller pakken kan jeg ikke hjælpe - har aldrig prøvet det.

Du kan bare skrive på en seddel at du kvittere for leveringen og så skrive pakkenummeret på og underskrift ! skriv evt. hvor de må sætte pakken ! så behøver du ikke være hjemme når de kommer !

Nu bor vi jo begge i Næstved, så hvis mine tider osse gælder hos dig, så kan du regne med at du har pakken senest klokken 9. Hvis de ikke er kommet inden du går, så skriv en seddel, hvor du giver dem fuldmagt til at sætte pakken foran døren, og så må vi håbe at det er min flinke bud som osse besøger dig, for jeg er ret sikker på, at han nok skal opfylde dine ønsker …Hvis ikke han vil sætte pakken, så sætter han den nok af på nærmeste pakkested, for mit vedkommende er det hos seven eleven - Du ved den der ligger næsten overfor politistationen

Men hva tid på dagen plejer GLS at komme? Jeg skal nemlig til et praktik møde kl. 10, som vare et par timer…

Det kommer jo an på hvor på chauførens rute du bor :smiley:
De kan jo ikke være alle steder mellem kl 9 og 9.15.

Vi plejer bare at sætte en seddel på døren med underskrift på, at de bare kan stille pakken. Og det har aldrig været et problem. Til gengæld er jeg ved at være træt af zooplus.de

[QUOTE=Troldegaarden;764391]Hos mig kommer de gerne imellem 13 og 15. Men jeg tror de begynder at køre ud ved 9-tiden.

Med hensyn til at de stiller pakken kan jeg ikke hjælpe - har aldrig prøvet det.[/QUOTE]

Okay… Tak :smiley:

Det gør jeg :smiley:

Årh det ville være skønt at ha den kl 9 :smiley: Så skal jeg ikk bekymre mig om at der er nogen der hugger min pakke… Ikke fordi jeg tror nogen ville gøre det, men man kan jo aldrig vide…
Hvis han nu ikke vil sætte den ved døren, lægger han så en seddel om hvor de har sat den?

[QUOTE=PiaR;764395]Det kommer jo an på hvor på chauførens rute du bor :smiley:
De kan jo ikke være alle steder mellem kl 9 og 9.15.[/QUOTE]

:tihi: Gid de kunne… :stuck_out_tongue: Ej men det var nu mere om jeg skulle sætte en seddel eller ej… Jeg har ikke bestilt med GLS før, så aner ikk hvornår på dagen de kører ud med pakker osv… Kunne jo være de først kom om aftenen, også ville det jo være lidt dumt at sætte en seddel op om at jeg ikke var hjemme… (man ved jo aldrig hvem der kommer ind i opgangen…)

Okay, Tak for svar… :slight_smile:

Før fik jeg pakker fra GLS lidt over 9. - Nu er det først på den anden side af 13.

er jeg ikke hjemme sætter jeg en seddel om at pakken må stilles “her”, og så en dato og underskrift. Det har aldrig været et problem. - Jeg har aldrig fået en seddel om hvor pakker står, ej heller hvis den er stillet ved kældertrappen i stedet for.

Jeg modtager fra GLS imellem 7.45 og 10 - og skal vi bare sige, at de gange ham mit GLS bud har vækket mig kl kvalme, har han sådan grint af mig… haha… Men ok han er her jo også pænt ofte, så han kan jo tillade sig det fordi vi “kender” hinanden:tihi:

Kom til at tænke på, at man jo også kan ringe til dem og aftale at de kommer en bestemt dag hvor man kan være hjemme,
hvis man ikke er hjemme når de kommer først gang, smider de en seddel om at de har været der,
så kan man ringe og aftale hvornår de så skal komme, hvis du er bange for at nogen stjæler din pakke !

Han sætter kun pakken hvis du har skrevet han må, og han sætter den kun der hvor du har skrevet ! Måske/og kun ved din dør hvis du ikke har skrevet noget !

[QUOTE=Kimilla;764412]Før fik jeg pakker fra GLS lidt over 9. - Nu er det først på den anden side af 13.

er jeg ikke hjemme sætter jeg en seddel om at pakken må stilles “her”, og så en dato og underskrift. Det har aldrig været et problem. - Jeg har aldrig fået en seddel om hvor pakker står, ej heller hvis den er stillet ved kældertrappen i stedet for.[/QUOTE]

Nu er det første gang, så jeg håber på før kl. 9 :kryds::høhø: Men hvis ikke, så sætter jeg en seddel op… Så er jeg da dækket ind…
Tak for svar :smiley:

:lol: Hvor det minder mig om, hvor mange gange jeg har skræmt livet af postbudet, når jeg har åbnet i nattøj, med hår der står ud til alle sider, og mascare der ikke sidder hvor det skal… :tihi: De ser altid så forbløffede ud… Men de griner dog kun af Oliver, når han lige stikker hovedet frem bag døren, for at se hvem det dog er, som kommer på besøg… :høhø:

Tror ikk de tør grine a mig… Ser åbenbart meget farlig ud om morgenen… :tihi:

Jeg kan på det varmeste anbefale at ringe til GLS og få lavet en pemanent fuldmagt - så slipper man også for at ærge sig, hvis man lige har glemt at sætte en seddel på døren :slight_smile:

Man skal underskrive en blanket og får derefter tilsendt et klistermærke med en stregkode, som skal sættes op ved døren - meget enkelt.

[QUOTE=Zunar-J5;764427]Jeg kan på det varmeste anbefale at ringe til GLS og få lavet en pemanent fuldmagt - så slipper man også for at ærge sig, hvis man lige har glemt at sætte en seddel på døren :slight_smile:

Man skal underskrive en blanket og får derefter tilsendt et klistermærke med en stregkode, som skal sættes op ved døren - meget enkelt.[/QUOTE]

:slight_smile: Det havde jeg godt hørt om, i andre tråde… Men tænkte jeg lige vil prøve at bestille et par gange fra zooplus først… Bare for at se om det var noget… :høhø:

[QUOTE=Zunar-J5;764427]Jeg kan på det varmeste anbefale at ringe til GLS og få lavet en pemanent fuldmagt - så slipper man også for at ærge sig, hvis man lige har glemt at sætte en seddel på døren :slight_smile:

Man skal underskrive en blanket og får derefter tilsendt et klistermærke med en stregkode, som skal sættes op ved døren - meget enkelt.[/QUOTE]
Den er helt fantastisk - hvis man altså havde et sted i tørvejr, pakkerne kunne stilles :frowning:
Jeg har været MEGET glad for den løsning med stregkoden, mens jeg boede i lukket opgang… for min gls mand kom om morgenen senest 7:15 :tihi:

nu har jeg ikke et sted i tørvejr at stille pakkerne, så nu er jeg nødt til at være hjemme og få dem ind i tørvejr, når det er møgvejr.
og tror ikke jeg til sommer tør, at lade tingene stå under mit lille halvtag - er bange for det vil forsvinde inden jeg kommer hjem fra skole :S

Jeg plejer at skrive som “bemærkning” (eller sådan noget) når jeg bestiller: Må gerne stilles i skuret.

Har også en enkelt gang haft seddel på døren med, at de måtte stille den i skuret, fordi jeg lå og sov efter nattevagt. Og det har de efterhånden gjort mange gange :slight_smile:

hos zooplus kan man bare ikke tilføje bemærkninger på pakkerne… :?

[QUOTE=PiaB;764451]Den er helt fantastisk - hvis man altså havde et sted i tørvejr, pakkerne kunne stilles :frowning:
Jeg har været MEGET glad for den løsning med stregkoden, mens jeg boede i lukket opgang… for min gls mand kom om morgenen senest 7:15 :tihi:

nu har jeg ikke et sted i tørvejr at stille pakkerne, så nu er jeg nødt til at være hjemme og få dem ind i tørvejr, når det er møgvejr.
og tror ikke jeg til sommer tør, at lade tingene stå under mit lille halvtag - er bange for det vil forsvinde inden jeg kommer hjem fra skole :S[/QUOTE]

Min GLS mand kommer præcis kl 7.25 hver gang - og enten er jeg ikke hjemme eller ikke stået op på det tidspunkt, så det passer mig fint, at han bare stiller pakkerne udenfor min dør :stuck_out_tongue:

ja den gls mand som kom hos min gamle adresse kom også altid mellem 7:00 og 7:17 :høhø: det var frygteligt tidligt, og det var fantastisk med stregkoden på døren :smiley:

Ham, som kører herude, bor her på vejen faktisk… har overvejet at høre ham ad, om jeg kan lokke ham til, at smide det ind i mit skur, hvis jeg nu lod hængelåsen være ulåst… den er nemlig “gemt” lidt bag noget busk-værk, så det ville ikke kunne ses på afstand…

han afslutter nemlig altid sin rute herude og sætter så transporteren oppe på parkeringspladsen :tihi: så det kunne jo være, man kunne tale lidt godt for ham…

har ikke andre “sikre” steder at stille tingene længere :frowning: det er så ulempen ved at flytte herud…

Jeg får leveret til arbejdet - der ankommer de enten tidligt om morgenen eller først på eftermiddagen.
Tror der kan være forskel på om det er privat- eller firmaadresse.