Spørgsmål: Når man rykker op i klasserne

Eller rettere, når ens kat gør :wink:

Selv om vi efterhånden har udstillet en del, så er vores katte ikke kommet ret meget videre end klasse 9/10, så vi er ikke rigtig stødt på problemstillingen før.

Mit spørgsmål går på, at vi håber på, at Jelly får et cert begge dage i Flensborg, hun mangler ét i klasse 9, og hvis vi er heldige, vil hun så kunne tage det første i klasse 7 søndag, men (og her kommer spørgsmålet så :høhø:) skal vi kunne bevise dernede, når/hvis vi får lavet klasseændringen søndag morgen (for hun er jo kun tilmeldt i klasse 9), at hun har opnået 3 cert’er i klasse 9? Eller laver de bare klasseændringen uden videre?

Du skal ikke bevise noget - lige så lidt, som når du tilmelder udstilling :slight_smile:

Tak for svar, Vivi :slight_smile: Egentlig lidt underligt, at det er sådan, men det er nok umuligt at administrere ellers.

Jeg ville forhøre mig hos den arrangerende tyske klub :slight_smile:

Herhjemme melder du blot ændringen i sekretariatet, og så er alt i orden. Men vi har eksempelvis været på udstilling i Malmø og skullet ændre klasse om søndagen, og der har de bedt om at se certifikaterne (nogen gange :cool2:).

Når vi har skifte klasse ned i tyskalnd , er vi bare gået ned og udfyldt blanketten ned i sekretariatet, uden at skulle bevise noget .
I starten havde jeg altid mine certer med på udstillingen . Men jeg har aldrig skulle vise noget :slight_smile:

Hmm… Skal man så være på den sikre side og tage cert’erne med? Eller bare håbe på, at det går uden :gruble: Det bliver nok det sidste, da jeg ikke har lyst til at slæbe dem med til Tyskland, det skulle lige passe, at de blev væk eller noget.

Tag en kopi af dem , så kan du du bruge kopien bagefter når du skal sende dem til Heidi Tværmose :slight_smile:
Men som sagt vi har aldrig haft brug for dem.

Nej, nej - det er slet ikke nødvendigt! Så tovli´e er de lige godt heller ikke i Tyskland :slight_smile: Og hvis nogen skulle få den fremragende ide at fifle med klasserne, så er det jo bare spild af penge - hvis ikke man har det rigtige antal certifikater, så kan de jo ikke bruges til noget. Så det er mest et teoretisk problem :slight_smile:
VH
Susanne

Da vi skulle klasseændre Snus og Missebarnet i Malmö, skulle de se certer.
Og vi havde dem med :slight_smile:

Hmm… I gør det altså ikke ligefrem nemt for mig :wink:

Jeg klasseændrede Athea i Rendsburg i sommers, der skulle jeg heller intet vise. Bare udfylde en blanket :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;725782]Da vi skulle klasseændre Snus og Missebarnet i Malmö, skulle de se certer.
Og vi havde dem med :-)[/QUOTE]
Jaja, men det er jo også i Sverige - der er jo aldrig noget, der er let eller logisk i Sverige :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;725794]Jaja, men det er jo også i Sverige - der er jo aldrig noget, der er let eller logisk i Sverige :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Enig.
I forbuds-Sverige kan alt ske :tihi:

Men mon ikke det har noget at gøre med, at de i Sverige registrerer titlerne på udstillingen. Af den årsag har svenskerne altid de tidligere certifikater med, som de viser for at få registreret titlen.

Godt så, så bliver de hjemme! :slight_smile:

Noget helt andet er så, at det er da smart! Så er man fri for at bøvle med at sende dem ind med titelblad osv.

Håber ikke det gør noget jeg lige “kaprer” din tråd Jane for at stille et relateret spørgsmål jeg lige kom i tanker om af at læse med.

Hvordan nu når jeg - forhåbentlig snart - skal sende Juniors certifikater ind for at registrere hans SP.

Sidst jeg registrerede en titel var da han blev IP til brug for hans mors DM, så jeg er helt med på at jeg skal sende alle certifikater til GIP og SP med.

Men…da jeg sendte ind sidst havde jeg ikke et titelark og fik derfor et løst A4 ark tilbage hvor hans IP stod på. Skal det ark sendes med denne gang? For så har jeg et problem da det er pist borte forsvundet :ups:

Tina - Altså på titel arket står der at titel bladet skal sendes ind ved første reg. af en titel, så ud fra det ville jeg ikke mene at det er nødvendigt nu? :slight_smile:

Du kan godt sende ind uden titelblad - jeg mister også altid konsekvent mine titelblade, men når bare den første er registreret hos FD, så behøver du bare sende kopier af de efterfølgende certifikater ind.
VH
Susanne

Ahhh super. Så gider jeg ikke rode i flere kasser med papirer i et spinkelt håb om at finde et sølle enkelt ark :wink:

Titler, er det osse sådan noget som de EX1’er mine fik? Eller er det først når de rykker op i voksenklasserne at det er titler?