Spørgsmål til udstilling den 9/10 april

[QUOTE=PiaB;576836]Unnis bursæt burde være til at kende - og der vil jeg være at finde som udgangspunkt :slight_smile:
[/QUOTE]

Prøv at gå til avanceret redigering og sæt billedet ind. Det kan ikke ses, nemlig :slight_smile:

nu kan det :slight_smile: har ændret det

Haha, en lettere bizar blanding af nuttet og grusom :klapper: :klapper:

Det skaffede da hende titlen Mis Middelfart :smiley: Jeg synes personligt det er verdens bedste sæt til lige netop Unni! Det rammer hende SÅ godt :smiley:

[QUOTE=PiaB;576836]Unnis bursæt burde være til at kende - og der vil jeg være at finde som udgangspunkt :slight_smile:
[/QUOTE]- Unni mangler da i den grad et pirat-sværd som dekoration, så hun kan blive en rigtig Jack Sparrow-kat. Det burgardin er nemt at finde - og Unni endnu mere. Hun er jo verdens smukkeste (og frækkeste) huskat. :inlove:

[QUOTE=PiaB;576836]Unnis bursæt burde være til at kende - og der vil jeg være at finde som udgangspunkt :slight_smile:
[/QUOTE]

Fedt bursæt!!! Jeg kommer og prikker til dig, og kan kendes på kort mørkerødt hår og en lilla trenchcoat enten på eller med :slight_smile:

Man er velkommen til at kigge forbi hos os også og hilse på mig og Jelly. Flemming skal gå steward begge dage, men jeg er nok at finde i nærheden af buret ind i mellem. Der står i øvrigt DK Vorbeck på vores burgardiner.

Det lyder godt alt sammen.:):hjerte:
For at i kan kende mig, skal i ikke kigge for meget på mit avatarbillede, jeg har nemlig ikke den hårfarve mere. idag er det meget mørk rødbrun med sort indenunde.
Beklædning: pink bluse med et et sort ansigt-tryk på. bukserne er harems-bukser med små pinke blomster på, og hul i knæet.:høhø:

Ved min ene side er min tvillingesøster. Vi er ikke enægget, og vi ligner slet ikke hinanden. Min søster har lyst brunt hår, lidt kort.
Ved min anden side er min mor (som jeg har slebt med). Hun har kort brunt hår.
:høhø: jeg kommer så hurtig jeg kan. skal bare få mor med, hun syntes det vare lang tid, og vil helst afsted efter 12, men jeg vil afsted tideligt.:stuck_out_tongue:

Ja vi fik da hilst! :smiley: Og det var hyggeligt, og mener at kunne huske at jeg fik vist Athea til dig - men så du nogensinde Diego? :ups: Jeg har bare været ekstra distræt i dag… :tihi:

Ja, jeg nåede jo lige at nusse Athea, selv om det vist ikke var nok til, at det gik ud over mønstret :høhø:

Og jeg fik også set Diego og snakket lidt med ham i buret tidligt på dagen, men du var der ikke lige på det tidspunkt :slight_smile:

Jeg er - ikke mindst efter at have tilbragt dagen sammen med Karina - klar over, at man har meget at holde styr på som udstiller, og det bliver jo ikke mindre, når man har flere katte med. Så jeg har fuld forståelse for, at der ikke altid er det helt store overskud til at underholde medløbere :tihi:

Ingrid - Godt at høre at du fik hilst :slight_smile: Ja, jeg skulle også lige rundt og præsentere spørgeskemaet til mit speciale også, så havde også lidt ekstra at lave igør :høhø: