Spotty - mors tøs

Min helt specielle tøs er Spotty (Coogan’s Angela Sutton). Hendes kæmpepoter har trådt sig dybt i mit hjerte, og hun er min helt specielle pige :hjerte: Hun har et skønt temperament, er klog, har personlighed, er møgforkælet (men kan tåle det :ups:) - kort sagt hun er Spotty :hjerte:

I dag fik jeg lokket hende ud i det smukke vejr til lidt billeder :slight_smile:

Hun har lige rundet de 7 år, men derfor kan hun godt finde tid til leg :slight_smile:

Det gode vejr fik hende til at tjekke om foråret mon skulle være på vej :høhø:

Og så lige et close up :inlove::inlove:

Hun er godt nok smuk :hjerte:

Hvor er hun bare smuk!

Nu håber jeg ik jeg træder nogen over tæerne… Men er hun ik lidt ‘blødere’ i mundomgivelserne end mange maine coons? For mig ser det bare sån ud, og ka godt li det :slight_smile:

Mig gør du ikke :høhø: Sammenlignet med mange af de MCO’er man ser i dag er hun kort i boxen, og det er muligvis det som gør, at hun virker blødere at se på :slight_smile: Men hvis man mærker på hende, så kan man tydeligt mærke hendes markede overgang :slight_smile:

Hun er da også helt vidunderlig !:hjerte:

Cats og Conni

Hun er meget smuk - og stråler af stor personlighed. :hjerte:

Det var godt - vidste ik om jeg sagde noget helt ulovligt :stuck_out_tongue:
Jeg ved ikke lige hvad boxen er, så siger måske det samme nu… Men det jeg mener med blød er at hun ser rundere ud på mulen, hvor jeg syns mange mco er meget firkantede…

Øj hvor er hun dog bare rigtig fin !

Du Dorte … hvor bor du henne af så jeg kan katnappe hende :hjerte:

Jeg studsede over overskriften og tænkte: Hvem ligger inde med billeder af Spotty og ovenikøbet vover på, at kalde ham for ‘‘Mors tøs’’ ?? :venter:

:tihi:

Men hvor er hun fin :inlove:

Hun er skøn:wehuu:

Hun har godt nok en helt fantastisk farve :hjerte: :smiley:

Hun er meget smuk! Sikke en flot pels hun har.:hjerte:

Hold da op, en lækker tøs :hjerte:

Wow…det er da en kat med de helt vilde smukke farver og udtryk…mums!