Spotty

Så var det allerede tid :brist:
Dyrlægen er lige kørt herfra … det blev endnu en stille og rolig aflivning herhjemme, uden kørestress for Spotty :heartbeat:
Men for pokker, det er hårdt at sige farvel til en højtelsket kat som Spotty og selv om killingerne fylder meget, bliver her så tomt :ked:
Det handler om et værdigt liv og det syntes jeg ikke længere han havde, han blev tyndere og tyndere og det samme blev hans afføring … han spiste og spiste, men det løb lige igennem ham :worried:
Det har været en hård sommer/efterår … fra 4. august til i dag, har jeg sagt farvel til 3 katte … mit Annus Horribilis.
Jeg har puttet med Spotty for sidste gang …

God rejse smukke stribedreng og hils de andre :lys:
#rigtigekatteerstribede

12 Synes om

:kram: spotty efterlader sig mange fine potespor i manges hjerter.
Du har givet ham det bedste man kunne tænke sig - et godt liv og en værdig afsked.

3 Synes om

Det er jeg virkelig ked af, Hrønn.

:lys: med på rejsen, Spotty :hjerte:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
Hvil i fred Spotty :lys:

1 Synes om

Farvel søde, sjove Spotty - du vil blive savnet :sorger:

:lys:

1 Synes om

:lys: for Spotty - som var så sød og kælen sidst jeg var på besøg :heart: Men han var også skarp over ryggen :cry:

1 Synes om

:vraele: Kan godt være at hans krop ikke fyldte så meget, det gør katte jo ikke, men hans personlighed fyldte nok til at fylde dit liv og bringe smil og gode minder her på kattegale. Han vil blive savnet! Og ja, sikke en lorteår du har skulle igennem! Og så er det forhåbentlig slut indtil om mange mange år! :kram: :troste: :kram:

Et stort lys for Spotty :lys:

3 Synes om

Åh nej… Mange trøsteknus. Mon så ikke du har brugt din kvota af “farvel og tak for tiden” for i år.
VH
Susanne

1 Synes om

:lys:
Spotty har været én af de helt store personligheder her på Kattegale.
Jeg nåede aldrig at møde ham, men vil altid huske denne smukke dreng. :ked:
:kram:

4 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt - han var en stor personlighed og meget højt elsket af dig fra første øjeblik :hjerte:

Stort :kram: til dig og et :lys: for din dejlige stribedreng

3 Synes om

Søde Spotty, skabsorientaleren og en dreng der har sat store aftryk også her på KG :lys:
:troste:

2 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Farvel, skønne Spotty. :lys:

:kram:

1 Synes om

Nu var vi ellers lige blevet så gode venner :sob:

Sov sødt Spotty :lys: :kram:

1 Synes om

Åh nej, Hrönn - ikke Spotty allerede… :cry:
God tur, søde Spotty - du får en travl mødekalender, med alle dem du skal hilse… :broken_heart: :heart:

2 Synes om

Det gør mig ondt at du har mistet din dejlige Spotty.
:lys:

1 Synes om

Det gør mig så ondt :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Ved godt du havde skrevet det trak den vej… men allerede :broken_heart: Shit, hvor har du været hårdt ramt, ville sådan ønske jeg kunne give dig en krammer.

Smukkeste Spotty dreng… han var en ener :hjerte:

Til dig :kram:

… og til smukke Spotty
:lys:

1 Synes om