[QUOTE=HolmeInc;1303303]Hejsa og velkommen til Kattegale - håber du kommer til at finde dig godt tilpas her 
Der er både Europe og Somali opdrættere på Sjælland og du er faktisk så heldig at der ret snart er ikke mindre end to udstillinger på Sjælland.
Den 18+19 februar har Katteklubben udstilling i Køge, adresse etc kan du finde her http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=985&WebsiteID=1&LanguageID=1
Den 4+5 marts har Darak (Dansk Racekatte Klub) udstilling i Vallensbæk Idrætscenter http://www.darak.dk/
Det er en meget god ide at tage på en udstilling, få en snak med flere forskellige som har de racer du er interesseret i og evt. tag på besøg hos nogle opdrættere og se hvordan katten er i sit hjemlige miljø.
God fornøjelse med at finde lige netop de katte som passer til jeres familie og skriv endelig hvis der er andet/mere :-)[/QUOTE]
Tak skal du have 
[QUOTE=Eva K;1303304]Skulle I befinde jer på Århus egnen og have lyst til at opleve européen på hjemmebane så sig endelig til
I er meget velkomne
Der er pt 3 aktive europé opdrættere, hvoraf en bor på sjælland og to her i jylland (jeg er den ene af dem). Det er en skøn race som virkelig bare er alt det gode fra huskattene ift at være opsøgende uden at være anmasende, aktiv uden at løbe på væggene og generelt bare kommer godt ud af det med alle dyr og børn, og synes gæster og ommøblering i hjemmet er et hit 
Her er jeg med Athea, vores første avlskat herhjemme
[/QUOTE]
Jeg har faktisk været forbi din hjemmeside og forelskede mig fuldstændig i Athea
Hun er virkelig smuk og virker til at være en velafbalanceret kat med et kærligt sind. Lige hvad jeg ønsker i en kat
Jeg kunne måske godt svinge en tur forbi det jydske, men først til april desværre.
[QUOTE=FinnFrode;1303305]Hejsa og velkommen til Kattegale. 
Vi har to vildtfarvede Somalier, som jævnligt har været på udstilling. De er dog ikke tilmeldt til de to nævnte i Køge og Vallensbæk, men jeg kommer til Køge om lørdagen med vores huskat Bastian, og du er meget velkommen til at komme forbi og høre om Somali-racen. Begge vore er tidligere avlskatte, og sådan nogle kan undertiden findes til en fordelagtig pris… 
p.s. Hvis du kommer i nærheden af Hillerød på søndag, så deltager Rags i en fremvisning i Plantorama (9-16)[/QUOTE]
Tak skal du have. De vildtfarvede er så smukke. Jeg var lige nødt til at se nærmere på din hjemmeside. Ham Rags er skøn 
Jeg må se, hvad der kan lade sig gøre mhs til udstillingerne. Den i vinterferien bliver svær at passe ind, men måske den i marts… Og måske jeg kan lokke familien med til Hillerød på søndag.
Tusinde tak for jeres input og hjælp
Jeg må hellere starte en tråd op med et par spørgsmål eller ti :høhø: