Der er nu intet som et par friske katte der laver krumspring efter fluer og spyfluer.
Edderkopper er bare kedelige af h* til! Men fluer - de skal bare dø så snart de kommer indendørs. :rip:
Ofelia er den største jæger af de to banditter, og jeg tror egentlig at hun også er træt af den summen, fluerne laver. Hun er før vågnet op for lige at gå amok på en spyflue, der larmer i vindueskarmen, for så bare at ligge sig til at sove igen bagefter.
Fluer og andet flyvende kravl er den direkte årsag til min vindueskarm nu er ryddet for alt, der kan smadres
Men det er virkelig en fest at se på… men man ved bare aldrig hvornår man får en kat i hovedet længere
Åh ja, min orkide i vindueskarmen holdt heller ikke længe det første år de var her. Jeg kan ellers ikke få planter til at gro, og lige denne havde jeg holdt styr på i over et år inden kattene kom til. Men næ nej, det sjov må Cecilie ikke have mere, synes de åbenbart. Efter et par ture på gulvet kunne den ikke mere. :rip:
Både Mille og Jeppe elsker at jage fluer og edderkopper, problemet med især edderkopper er bare at der ofte kun er én af dem:tihi:
Vi har kun vinduer i køkkenet og det nærmest kun ting der kan tåle at komme på gulvet vi har der:D
Jeg bor genbo til en ældre mand der holder fugle i voliere udendørs om sommeren, og det er så som så med hygiejnen hos ham. Det indebærer at jeg er plaget af de skide spy fluer, der sætter sig i madskåle og tissebakker, jeg hader dem, og kattene er desværre fuldstændig ligeglade med alt andet kravl end sommerfugle og fugle LOL
Ofelia putter sig gerne ind i ting, så selvfølgelig gør hun også det med ledninger. Ludvig havde ikke fået lov til det, for han bider og gnaver i ALT, hvad der skiller sig ud fra normalen, især velcro omkring opladerledninger er et hit, og sådan en gennemgnavet ledning er der nu ikke meget sjov i.
Haha, de katte kan nu bruge meget tid på at fiske under døren. Ved os er det døren ud til entreen, der er plads under, så kan de nå en hjemmesko, et snørrebånd el.lign, så bliver det snuppet og halet så langt det kan komme ind under døren.